sug lut Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Ah, jeg starter en elsk for dagen i dag også, jeg - har forskjøvet jobb til helg og helg til i dag og må bare få forkynne min store Oslo-elsk nok en gang. Megavær og øyene, kan ikke bli bedre, og unger og slekt og superfoccacciaen vi bakte i går. Lykke.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Solbrente unger og ei bøtte med rumpetroll. Sommerlykke!
☆☆☆ Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Soleksemen frå helvete på armen, ellers berre kos Lykkelige ungar skal i seng om eit par timar (ikkje godt å seie med minste, ho kan godt finne på å drøye det), vi voksne skal kose oss med reker og øl til film
amandine Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Nydelig pusse-opp-dag med Broremann som nå støvsuger og synger i vilden sky nede mens jeg putter hageblomster i vase og dekker til dameaften. Det er rett og slett gull.
*Miss Marple* Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Sol, alle ungene hjemme, mannen hjemme, grill, basseng, is, gode planer for helgen = sommerelsk ☀️❤️☀️❤️
sug lut Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2014 Nydelig pusse-opp-dag med Broremann som nå støvsuger og synger i vilden sky nede mens jeg putter hageblomster i vase og dekker til dameaften. Det er rett og slett gull. Dameaften uten oss??!
amandine Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Nydelig pusse-opp-dag med Broremann som nå støvsuger og synger i vilden sky nede mens jeg putter hageblomster i vase og dekker til dameaften. Det er rett og slett gull. Dameaften uten oss??! Hadde du bare bodd litt nærmere! Du hadde digget disse damene her.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Soft is med cola strøssel I rest my case!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Har slikket sol hele dagen Kjempe elsk
Musemorbr / Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 Sol og varme Plaskebasseng og lykkelig treåring Flotte naboer Jeg har arvet flere store, herlige krukker. Noen tomme og noen med mystiske planter i. Nabodama gik bort for et par år siden, og drivhuset hennes sto ubrukt til stormen tok det nå i vinter. Enkemannen, som faktisk har funnet ny kjærlighet nå, (elsk det også) har gitt oss det som fremdeles var helt av krukker. Tenker at de plantene som har overlevd uten stell og med frost i så lang tid, de kan jeg sikkert klare å holde liv i. Det blir gøy å se hva de blir til.
Anne-B. Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Bursdagsforberedelser til utebursdag! Har laget girlandere med trekanter i fine farger til å pynte med (klippet opp servietter i fire trekanter, har stiftet dem på et rosa silkebånd, megafint) og bakt muffins. I morgrn skal jeg lage fruktspyd. Oh Herlighet!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. mai 2014 #14 Skrevet 30. mai 2014 Har vært på kombinert Ikeatur og arabiskkurs med en ny venninne, jeg er like dårlig i arabisk som hun er i norsk, og vi hadde det faktisk veldig trivelig sammen! Noen ganger så vi begge ut som spørsmålstegn og andre ganger oppdaget vi med glede at den andre faktisk visste hva ordene betydde. Har lært mange nye ord, som jeg ikke lenger husker, men sånn er jo bare hjernen min. Det kommer senere...Det var i hvertfall en dag verdt en elsk
Iiiiik Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 Fikk vannet tilbake i formiddag etter at det forsvant tidlig i går kveld. Større elsk enn gleden over en dusj, tannpuss, kunne skylle ned i do, vaske en maskin med klær, vanne alle blomstene, fylle plaskebasseng i hagen, det finnes ikke! At jeg måtte jobbe når "alle andre" har fri, det kan omskrives til en elsk ved at jeg fikk tilbake troen på lærere. En klasseromsobservasjon viste at det heldigvis funker oftere enn det ikke funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå