Gå til innhold

Stygge babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det skal man jo ikke si for ingen babyer er stygge. 

Men helt seriøst. Noen babyer er vakrere enn andre, det kan vi vel være enige om. Min påstand er at noen babyer er rett og slett stygge. Selv om de for foreldrene er de vakreste skapningene så må vi kunne si at noen rett og slett ikke er fine. Jeg har en venninne som har en baby og vi fikk helt sjokk da vi møtte barnet første gang (3 år nå). Han er bare så stygg og når hun legger ut bilder av ham er det ingen som sier "å så skjønn" eller "søte lille venn". Det blir mer "stor gutt nå ja". Til og med familie av denne damen har bemerket at denne ungen er lite vakker. Når jeg og famile og venner møter de blir det ofte litt kleint føler jeg fordi flere har sagt bak ryggen hennes at ungen har et merkelig utseende. Noen som er enige eller er alle babyer skjønne?

Anonymous poster hash: ced64...b1d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal vi være så opptatt av utseendet til barna. Hva sier du når du møter venninnen din sine foreldre da ? "Guuud så stygg pappa du har da".....?

Anonymous poster hash: 6c953...668

Skrevet

En treåring er ikke baby da.

Kommer ikke på at jeg har sett en baby jeg virkelig syns er stygg,men husker en unge i barnehagen som var 1.5 år å hun var virkelig stygg!

Hun var skikkelig feit samtidig som hun glefset i seg maten,å det så bare motbydelig ut :S

Itellegg stjal hun andre barn sin skive så fort vi snudde ryggen til!

Akkurat som hun trengte mer mat...

Anonymous poster hash: d8de9...62a
Gjest Antarctica
Skrevet

Enig med nr 2 her. Helt sykt fokus å ha. Spiller det noen rolle for babyen hvordan den ser ut? Spiller det noen rolle for mor og far?

Skrevet

Kanskje han vokser seg pen :) 

Forøvrig er dette tråd nr 2 om akkurat samme emne i dag....

Anonymous poster hash: bb7c6...899
Skrevet

Folk er forskjellige, både babyer, ungen og voksne.

Skrevet

Masse stygge foreldre også da. Det er nesten enda eklere. Hvorfor skal stygge folk formere seg?

Som om verden trenger enda mer stygge folk!!

Anonymous poster hash: 9a652...19b

Gjest meg mamma?
Skrevet

Kommer ikke på at jeg har sett en baby jeg virkelig syns er stygg,men husker en unge i barnehagen som var 1.5 år å hun var virkelig stygg!

Hun var skikkelig feit samtidig som hun glefset i seg maten,å det så bare motbydelig ut :S

Håper ikke du var ansatt i den barnehagen med de holdningene der

Skrevet

Selvsagt var jeg ansatt der! Ellers hadde jeg ikke fått det med meg.

Gjest meg mamma?
Skrevet

Selvsagt var jeg ansatt der! Ellers hadde jeg ikke fått det med meg.

Uff :(

Skrevet

Herregud.. håper ingen virkelig ingen i min omgangskrets har den holdningen der. Jeg har verdens vakreste baby, akkurat som alle andre mødre, og for meg er han helt perfekt fra topp til tå. Folk må slutte å mene noe om alt altså. Det blir bare trist. Har forøvrig aldri sett noen stygg baby heller jeg

Skrevet

For noen ekle holdninger dere har.

Det er rart at dere snakker stygt om babyer, når dere ikke engang er pene selv! For å hevde dere selv? Tenk om noen tenker at deres unger er stygge?

Anonymous poster hash: 7404c...c2b

Skrevet

H Y S T E R I  ang utseende!  Kjære vene, det er en 3 åring du snakker om.

Gjest Julia1984
Skrevet

Men helt seriøst. Noen babyer er vakrere enn andre, det kan vi vel være enige om. Min påstand er at noen babyer er rett og slett stygge. Selv om de for foreldrene er de vakreste skapningene så må vi kunne si at noen rett og slett ikke er fine. Jeg har en venninne som har en baby og vi fikk helt sjokk da vi møtte barnet første gang (3 år nå). Han er bare så stygg og når hun legger ut bilder av ham er det ingen som sier "å så skjønn" eller "søte lille venn". Det blir mer "stor gutt nå ja". Til og med familie av denne damen har bemerket at denne ungen er lite vakker. Når jeg og famile og venner møter de blir det ofte litt kleint føler jeg fordi flere har sagt bak ryggen hennes at ungen har et merkelig utseende. Noen som er enige eller er alle babyer skjønne?

Anonymous poster hash: ced64...b1d

Hvor enkel er du egentlig? Hvem er det som går rundt og fokuserer så til de grader om babyer og barns utseende? Hvilke verdier har du?

Skrevet

Men helt seriøst. Noen babyer er vakrere enn andre, det kan vi vel være enige om. Min påstand er at noen babyer er rett og slett stygge. Selv om de for foreldrene er de vakreste skapningene så må vi kunne si at noen rett og slett ikke er fine. Jeg har en venninne som har en baby og vi fikk helt sjokk da vi møtte barnet første gang (3 år nå). Han er bare så stygg og når hun legger ut bilder av ham er det ingen som sier "å så skjønn" eller "søte lille venn". Det blir mer "stor gutt nå ja". Til og med familie av denne damen har bemerket at denne ungen er lite vakker. Når jeg og famile og venner møter de blir det ofte litt kleint føler jeg fordi flere har sagt bak ryggen hennes at ungen har et merkelig utseende. Noen som er enige eller er alle babyer skjønne?Anonymous poster hash: ced64...b1d

Hvor enkel er du egentlig? Hvem er det som går rundt og fokuserer så til de grader om babyer og barns utseende? Hvilke verdier har du?

Ingen verdier.

Anonymous poster hash: 7404c...c2b

Gjest Julia1984
Skrevet

Ja, for de fleste 1,5 åringer spiser pent?

Stakkars lille barn som møter verden med sånne som deg rundt seg!

Skrevet

Man kan ikke unngå at folk syns at andre er stygge. Og det er ingen hemmelighet at noen er det, men det er da virkelig ikke nødvendig å påpeke det. Syns det er slemt at familien og vennene av venninnen din å snakke sånn uten at hun er der. Tenk om hun en dag får det med seg. Tenk så såret hun blir. Og ikke minst om barnet hører det. Det er et tema som ikke kommer noen tilgode.

Anonymous poster hash: 0a3f0...8fd
Skrevet

Noen babyer er stygge. Noen synes sikkert min baby er stygg. Og på enkelte bilder av babyen min ser jeg også at han kan være stygg. Må da være lov å tenke det? Eller skrive det anonymt på et forum, så lenge det ikke er rettet mot noen? Noen synes sikkert jeg er stygg også, og noen synes sikkert mannen min er stygg, selv om jeg selv synes at min lille familie er den flotteste i verden. Når ble det forbudt å ha subjektive meninger? Er vi virkelig blitt så politisk korrekte? 

Anonymous poster hash: adef7...e75
Skrevet

Vet du? Nå skal jeg være helt ærlig her å si at de første ukene synes selv ikke jeg st barna mine var noe vakre... Hehe... Med alle tre husker jeg at de på sykehuset alltid sa "å for et vakkert barn du har fått" og alle gangene har jeg tenkt: "er du blind!" Hihi...

De var rynkete og rare i ansiktet, en klorte seg og en hadde masse kviser i halsen og på haka og de var ikke særlig fine. Men de ble bare vakrere og vakrere og det blir de enda! En er 6 og begynner å bli lang og "atletisk" han har et nydelig ansikt og er snill som dagen er lang!

Ho på 2 år snart har lange kritthvite krøller, pøbelglimt i øyet og er så gøyal og deilig å være med! Siste er snart 6 mnd og har mørkt ganske langt stritt hår, lyseblå nydelige øyne, er den roligste og mest fornøyde babyen jeg har møtt og jeg elsker de til himmelen og tilbake 100000000000 ganger!

Hvem bryr seg? De er mine blomster i en vakker bukett og hva andre måtte synes er fullstendig likegyldig for meg! De er veloppdragne og pene barn alle tre!

Smelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...