Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Tung pust (må puste dyyyypt for å føle at jeg får oksygen). Tunge skuldre, føler noen henger over meg. Ikke trøtt, men sliten, alt er tungt. Ikke deprimert forresten. Stikker i brystet innimellom. Intens hodepine setter inn en gang i blant. Føler jeg skal besvime eller ikke får puste Er 32 år. Sunt kosthold, trener regelmessig. Slank, går ikke på noen diett eller lignende. Anonymous poster hash: 8e9d9...dc9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Ikke gravid Anonymous poster hash: 8e9d9...dc9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Jobber du mye kanskje? Er du stresset? Anonymous poster hash: c9949...e4e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Ikke mer enn før. Normalt hektisk hverdag. Jobber 7-15 man-fre. Har et barn på 1,5 som er i bhg. Ikke noe stressende hverdag føler jeg. Anonymous poster hash: 8e9d9...dc9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Kjenner en som hadde omtrent de samme symptomene, var særlig tungpustetheten som plaget han. Han hadde blodpropp i lungen, kom som et sjokk på alle for han var liksom ikke typen til å få det. Sprek, slank, frisk og rask, også plutselig blodpropp i lungen liksom.. Mye rart som kan skje, så en legetime må definitivt være på sin plass. Anonymous poster hash: 2d742...007
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Ja man vet aldri. Men drar man til legen får man "diagnose" stress, angst osv. Man blir ikke sjekket for blodpropp. Så det er derfor jeg har avventer å oppsøke lege. Men nå plager det meg mer, så orker ikke ha det sånn mer. Anonymous poster hash: 8e9d9...dc9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Lungebetennelse? Stess? Utmattet/ overarbeidet? Muskelknuter en eller annen plass, hjertesykdom Anonymous poster hash: e4ac3...40a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Ja man vet aldri. Men drar man til legen får man "diagnose" stress, angst osv. Man blir ikke sjekket for blodpropp. Så det er derfor jeg har avventer å oppsøke lege. Men nå plager det meg mer, så orker ikke ha det sånn mer. Anonymous poster hash: 8e9d9...dc9 symptomer som varer over lengre tid blir alltid tatt på alvor Anonymous poster hash: e4ac3...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå