Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Hun spiller fotball 3 ganger i uken, er frekk i kjeften, guttete, triller turer flere ganger daglig i tillegg til å være oversosial(aldri alene). Jeg derigmot blir sliten etter en hel dag med husarbeid, har ikke overskudd til å trene fotball og ha besøk hver dag osv. Jeg er dessuten adskillig mer rolig av meg, og elsker mitt eget selskap når jeg kan:) Jeg har ingenting i mot folk som har ADHD altså, men er bare nysgjerrig på om hun kan ha det. For jeg blir stressa bare av å se hvordan hun turer på! Hehe.. Hun har også et barn, så forstår bare ikke hvordan hun får overskudd til den samme fritiden som før. Ungen min og jeg sover forresten godt om natten, om dere lurer:) Anonymous poster hash: 48b82...6c9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Det er ikke slik at alle som er ulik deg og har mer energi enn deg har ADHD. Jeg er lik venninnen din, men er langt fra ADHD. Jeg er energisk og trening gir mer energi. Anonymous poster hash: e8f7f...5ac
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Det er ikke slik at alle som er ulik deg og har mer energi enn deg har ADHD. Jeg er lik venninnen din, men er langt fra ADHD. Jeg er energisk og trening gir mer energi. Anonymous poster hash: e8f7f...5ac Hun kan uansett holde det gående en hel dag. Det morsomme er at hun er kraftigere enn meg, og jeg er likevel den late:) Skjønner hva du mener, men jeg kjenner ikke mange som er slik som henne. Og for all del, det er bare en fordel å ha masse energi! Kan jo hende at jeg bare er utbrent, for her går mye på det samme. Og jeg merker godt på kroppen om jeg har trillet på langtur. Så har jeg dager hvor jeg våkner og har etterdønning etter en hard arbeidsøkt av noe slag:P Tror ikke hun jeg nevnte har det slik.. Anonymous poster hash: 48b82...6c9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Tror ikke noe av det du skriver tyder på at hun hart ADHD, bare at hun er godt trent og liker å bevege seg. Sansynlig vis er du veldig utrent. Da blir forskjellen stor. Anonymous poster hash: 2f28d...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå