Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Inne kan hun sove 2,5 time. Ute i vogna våkner ho alltid etter maks 45 min. Er så kjedelig å måtte sitte inne hele sommeren. Blie det det samme for babyen og sove korte hyppige lurer som få lange lurer? Hva hadde du gjort?? Anonymous poster hash: bb350...69e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Babycall er din venn Da kan ungen sove inne og du kan sitte ute i sola Anonymous poster hash: 39755...b3a
Bondejenta&lillegutt Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Kjøpt en babycall og gått iy i solen og kost meg Min mini sover maks 45 min uansett hvor, han har en lur eller kanskje to mer enn andre på hans alder iløpet av dagen og d er vel den eneste forskjellen.. så nyt solen og ikkje stress med det
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Sånn var mine barn også. De var helt avhengig av å kunne bevege seg i søvne, sove litt på ryggen, litt på magen, litt i en krøll nederst i senga og litt på tvers øverst. Inne kunne de jo da sove i 2-3 timer, men fastspent i vogna våknet de første gang de ønsket skifte stilling og sovnet ikke igjen, alt ble bare krøll... Jeg hadde med babycallen ut i hagen. Deilig å sitte på verandaen med en bok mens de sov da Anonymous poster hash: cf59f...83d
Love my kidz Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Jeg tenker at dere ikke trenger å holde dere inne. Du tenker kanskje på strandturer, parker eller rett og slett alt mulig slags uteaktivitet? Baby får bare bli med i vogna og sove så lenge han vil. Er ikke krise om søvn blir litt annerledes noen dager. Om det heller blir to ganger 45 min enn en gang med tre timer gjør da ingenting? At det blir senere kveld er vel det eneste "problemet", men er det sommer så er det ikke så nøye
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Tenkte mest på strandtur ol ja. Nei det gjør kanskje ikke noe? Føler bare at ho får bedre søvn når hun sover lenge men det spiller kanskje ingen rolle? Anonymous poster hash: bb350...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå