Kathrine. Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Har time hos hudpleie no. Ho som hadde time før meg brukte ca et kvarter på å komme seg ut av rommet etter hudpleier var ferdig. Når ho endelig kom seg ut blei eg vist inn. Og jammen bruker ho 8 minutt på å betale også før hudpleier kan komme inn og begynne på meg. Irriterende.
Nettisen:) Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Jeg hadde samme opplevelse nylig. Kjempegøy når man har barnevakt som venter og man er 20 min for sen. Manglende respekt for andres tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå