Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Uff, høres nok helt merkelig ut. Han er frisk og rask, var til kontroll denne uken og fikk ny vaksine og helsesjekk, og alt ble sjekket. Satt å koste med han igår og så det da enda bedre; akkurat som øynene er blitt "gammel". Er en ragdoll så han har store flotte blå øyne, men de har fått et annet drag over seg. Er dette vanlig? Han er forresten 7 år:-) Anonymous poster hash: ade53...2b7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Øyne;-) Anonymous poster hash: ade53...2b7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Dytter litt:-) Anonymous poster hash: ade53...2b7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Min katt blir 11, og er like "ung" og sprek som hun alltid har vært. Ser ingen tegn til aldring på henne enda verken i øyne eller fysikk. Hun er en vanlig gateblanding da, kanskje noe annet med ragdoll? Men så lenge du har hatt helsesjekk nå nylig, og det ikke ble funnet noe, så er nok katten din frisk vil jeg tro? Anonymous poster hash: a0e9a...68a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 7 år er jo ikke gammelt for en katt Du har tatt en helsesjekk, kan ikke tenke meg at noe kan skje på den korte tiden. Men kanskje han begynner å få litt problemer med synet? Anonymous poster hash: bafa0...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå