❤lille stjerne❤ Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 I dag var jeg innom fødeavdelingen en tur for en sjekk pga hodepine siste dager. Heldigvis var alt bra, men jordmoren sier jeg har regelmessige sammentrekninger hvert 8. Minutt....hjelp....føler meg ikke klar ennå...
Bondejenta&lillegutt Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Det går nok kjempe fint Når vannet mitt gikk og d gikk opp for meg at eg faktisk sku få denne ungen den dagen, så satt eg på do og hylgrein i panikk mens vannet rant, hahahaha
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Å, så spennende!!! Jeg er i uke 38 nå og går bare og venter... I natt hadde jeg så mange kynnere og så urolige bein at jeg ikke sovnet før 0530... Håper jeg får litt mer søvn i dagene fremover, hvis ikke kommer jeg til å være utslitt før fødselen.., Lykke til og hold oss oppdatert :-) Anonymous poster hash: a0bd3...aea
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Lykket til Anonymous poster hash: a9835...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå