Gå til innhold

Sliten av overenergiske barn (vannkopper)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til alle vannkoppene har tørket opp slik at gutta kan få ut all energien de har fått av å bare tråkke inne og i hagen. De finnes ikke antydning av litt syke eller slappe.

Har tre aktive gutter og nå har to av dem hatt vannkopper overalt, de er vant til å være ute og på farta hele tiden. Men nå får de bare lov å være i hagen som ikke er spesielt stor og inne. Det er sutring og klaging og gråting fordi de ikke får lov å gå til venner eller sykle på butikken og kjøpe is.

Prøver å finne på ting her inne og i hagen, men det er ikke noe særlig når de er vant til å bruke kroppen store deler av dagen, da blir de leie av å tegne, spille, se på tv osv.

Skal bli godt når mandagen kommer og de skal på skole og bhg igjen.

Anonymous poster hash: 50c10...002
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke finne på en eller annen passende utflukt? Jeg hadde ikke latt vannkopper holde oss hjemme i dagevis når barna er i fin form.

Skrevet

Ta en tur i skogen/på stranda?

Anonymous poster hash: ed85f...d94
Skrevet

Hallo, er du meg? 😉 Her har 2 av 3 gutter hatt vannkopper denne uka, og vi holder på å gå på veggene alle mann. Satser på at de er klar for hverdagen igjen på mandag. Men da er det vel minstemann sin tur ☺️

Anonymous poster hash: 52488...75a

Skrevet

Ta en tur i skogen/på stranda?

Anonymous poster hash: ed85f...d94

Stranda er et av de verste stedene du kan dra med vannkopper. Det er så utrolig mye bakterier i sanden og får du det i en av koppene blir de infisert, brennkopper, antibiotika, stygge arr osv. Rådet er at man skal holde unger med vannkopper unna sand og jord...

Dessuten er det temmelig mye folk på stranda nå og eneste grunnen til å holde unger i fin form med vannkopper hjemme på tomta er jo av smittevernhensyn, da kan man ikke oppsøke plasser hvor det myldrer av folk.

Anonymous poster hash: e17cf...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...