Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 For ti år siden hadde jeg en god kompis, vi rota litt innimellom men begge var klar på at det ikke var noe kjærlighetsforhold. Vi stilte alltid opp for hverandre, fant på morsomme ting sammen og han var veldig veldig snill. Vi var gode venner i ca tre år. Etterhvert som vi ble eldre stiftet vi hver vår familie og jeg flyttet til en annen plass. Vi mistet kontakten, men pratet alltid en del sammen de få gangene vi møttes. Dessverre så døde han nå i februar, jeg ble fryktelig satt ut men siden vi ikke hadde nær kontakt lengre så dro jeg ikke i begravelsen. De siste ukene har jeg drømt om han hver natt, noen ganger er det om flotte ting vi gjorde sammen og noen drømmer er helt rare. Han brukte å synge en sang til meg, og det skjer ofte i drømmene også. Han var en flott person, men drømmene begynner å plage meg. Jeg tenker ikke på han på dagen lengre, har fullt opp med jobb, mann, hus og barn. Føler også at jeg har fått ulykken hans på avstand og har jobbet meg igjennom det følelsesmessig. Hva skal jeg gjøre for å få andre drømmer? Anonymous poster hash: 0fcb7...617
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Jeg aner ikke hva man skal gjøre, men jeg er i nesten samme posisjon. Jeg har et godt ekteskap og alt jeg kan drømme om, likevel er det en mann fra fortiden min som dukker opp i drømmene mine konstant. Jeg tenker aldri på ham på dagtid, kun i drømmene om natta. Aner virkelig ikke hvorfor det er slik! Anonymous poster hash: b7644...18e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Ofte er det ikke mannen i seg selv som er viktigst i slike drømmer, men heller at han blir et symbol på en "svunnen tid". Selv om man lever i et godt ekteskap måtte man ofte gi opp noen andre gode ting for å få det. Når et menneske man delte disse andre tingene med dør blir det veldig tydelig at den tiden er slutt og aldri kan komme tilbake. Broen er brent. Det kan gi en panikkfølelse på samme måte som å selge barndomshjemmet ol. Anonymous poster hash: a9e21...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå