Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Hvis det er mindre liv i dag enn vanlig, drikk et glass saft, hvis dt ikke er endring - ring føden. Anonymous poster hash: 5af3b...0e5
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Har ikke saft. Hjelper det m brus? Anonymous poster hash: 78c97...84a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Brus, godteri eller annet søtt, eller noe kaldt! Anonymous poster hash: 8e893...bae
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 På slutten er det ofte mindre bevegelser fordi babyen har det trangere. Jeg var en gang på føden for en sjekk og de var fornøyd med litt liv. Er det liv så er det liv. Men er det null liv så drikk noe kaldt med sukker. Det fungerte aldri på meg for å få liv i ungen, men nå spiste jeg mye saftis (var hekta) så han ble kanskje vant med det. Fungerer det ikke på deg og det er null liv så ring føden etter en time. Anonymous poster hash: 413bf...c1d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Eg har da sånn. Har vore sånn i mange veker. E i veke 41nå.. Nåken daga masse liv, andre nesten ingenting. Hjelpe ikkje me saft eller søtt heller. Eg må rista i han Anonymous poster hash: 8a097...b7d
Bondejenta&lillegutt Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Ring føden og spør, de er der for en grunn, og er d ingenting kan du puste lettet ut, er d noe kan du være glad for at du ringte med en gang og ikkje ventet! Heller ringe en gang for mye
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Hvorfor i all verden ringer du ikke føden angående dette? Anonymous poster hash: 48834...0ad
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Er du bekymret - Ring for guds skyld føden! De er der for å hjelpe deg og det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite! Om det så bare er for å berolige deg selv så er det verdt det syns nå jeg. Da jeg var gravid oppdaget jeg i uke 27 en bitteliten blødning når jeg nå var på do. Jeg tenkte at det var vel kanskje ikke så farlig siden det var veldig lite, men jeg ringte nå sykehuset likevel for sikkerhets skyld. Fikk komme rett inn på føden og da fulgte undersøkelse, innvendig og utvendig ultralyd, sparketest, innleggelse, lungemodningssprøyte, riehemmende drypp og hele pakka. Ble liggende lenge på sykehus. Viste seg at fødselen nesten var i gang og vi måtte prøve å få stoppet den samtidig som vi forberedte oss på et prematurt barn. Takker gud for at jeg reagerte på noe jeg egentlig ikke så på som farlig, hvis ikke hadde vi fått et prematurt barn og hadde måttet ligge på sykehus i månedsvis. Heldigvis gikk det bra, men jeg er evig glad for at det ble oppdaget i tide. Anonymous poster hash: 00a3f...c12
januarsurprise Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Bedre å ringe føden en gang for mye enn for lite!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Jeg la merke til mindre og mindre liv, og dro til føden. De oppdaget at babyen ikke vokste og lå stille for å spare på kreftene. Ble sparketester og ultralyder i noen uker før det ble KS og prematurbaby. Alt er sikkert fint med deg, og det er sant som de sier at bevegelsene til babyen skal endre seg når den får mindre plass, men ring for all del likevel! Babyen min hadde ikke overlevd i magen mye lenger. Anonymous poster hash: 48834...0ad
førskolelæreren Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 Ja, babyen min ble helt rolig i uke 37. Ringte føden og ble bedt om å komme for en sjekk. Det ble hastesnitt fordi babyen hadde for lite næring og var underernært. Jeg hadde ikke ventet ett sekund med å ringe føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå