Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Mistet jobben og har vært på utkikk etter ny jobb. Var i intervju og fikk en melding av ny arbeidsgiver: Hei ....! Vi trenger deg i 100% stilling til høsten. Håper du er klar! Mvh .....! Hva tror du? Er det snakk om fast eller vikar stilling? Anonymous poster hash: 1cf40...2f0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Da må du lese stillingsannonsen. Det står vel der. Anonymous poster hash: fca91...834
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Fikk du bare melding? Som i sms? Rart.. Men vil tro det er snakk om fast stilling, ja. Ville likevel vært forsiktig i optimismen, for det er ikke helt vanlig måte å ansette noen på. Anonymous poster hash: a561f...acd
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Dette høres veldig rart ut, fikk du bare en sms? Jeg ville ringt tilbake, spurt om når det blir kontraktsmøte osv. Anonymous poster hash: 99f06...2dc
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 HI her. Altså min gutt går i den barnehagen og jeg er selv førskolelærer. Jeg snakket litt med de som jobber der angående min situasjon som arb.ledig. Og da ble jeg etterspurt av styrer i den barnehagen, om jeg kunne komme til intervju. Det var ett hyggelig intervju hvor hun opplyste at de trengte pedagoger. Dette er en måned siden og jeg fikk meldingen i dag. Anonymous poster hash: 1cf40...2f0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Er så spent! Men litt usikker, hvis det er snakk om ett kortvarig vikariat vil jeg jo prøve å finne meg en fast stilling.... HI Anonymous poster hash: 1cf40...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå