januarsurprise Skrevet 30. mai 2014 #26 Skrevet 30. mai 2014 Hva er jenter da? En forbannelse?? Gått så jækla lei av folk som diskriminerer jentebabyer. Selv har jeg to fantastisk skjønne jenter, og skulle jeg få en til, ja, så blir hun like elsket som de to andre! Gått lei av uttalelser som "åh, hun har jo til og med tre jenter, tror ikke hun er så heldig i livet at hun skal få gutt"(!!!) "Jeg har tre sønner jeg, er så glad jeg ikke fikk slike rosa dilldaller. Her spilles det fotball!" "Jeg blir sååå skjemt bort av alle guttene mine med blomster og gaver, jeg er jo tross alt den eneste jenta". Wæææææææ hvorfor kommer folk med slike uttalelser? Anonymous poster hash: 0c61d...ee0 Fordi de er misunnelige på kvinner som får jenter.. rett og slett. Uansett hva de sier er det sannheten. Har så uendelig ondt av kvinner som aldri får oppleve å få en datter eller bli mormor. Er velsignet glad for at jeg fikk jenter og ville aldri byttet med gutter (men dette er noe man ikke får si høyt for da blir man overfalt av arrige og bittre guttemødre) Anonymous poster hash: 889bc...743 Hi hi hi.. er du seriøs..? Hihi ja for å være helt ærlig er jeg overlykkelig for å kun ha fått jenter (fikk først vite at sistemann var en gutt og ble litt skuffet, men det viste seg å være jente likevel) men dette er ikke noe jeg sier så høyt for jeg er omringet av venninner som sterkt ønsker seg jenter Anonymous poster hash: 889bc...743 Det der syns jeg er litt sprøtt... Jeg har to gutter, og ønsker meg jente nå (det viktigste er at alt går bra - kjønn er litt underordna i utgangspunktet...). Men hadde jeg hatt to jenter hadde jeg ønsket meg gutt... og hadde jeg hatt en av hver hadde det seriøst vært det samme for meg. Jeg synes det er kjempegøy å være guttemamma :-) Skjønner seriøst ikke greia...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #27 Skrevet 30. mai 2014 Barn generelt er en velsignelse! Folk som ikke skjønner det gidder jeg ikke å snakke med en gang... Anonymous poster hash: 442b6...a7b
Serepta Skrevet 30. mai 2014 #28 Skrevet 30. mai 2014 Hva er jenter da? En forbannelse?? Gått så jækla lei av folk som diskriminerer jentebabyer. Selv har jeg to fantastisk skjønne jenter, og skulle jeg få en til, ja, så blir hun like elsket som de to andre! Gått lei av uttalelser som "åh, hun har jo til og med tre jenter, tror ikke hun er så heldig i livet at hun skal få gutt"(!!!) "Jeg har tre sønner jeg, er så glad jeg ikke fikk slike rosa dilldaller. Her spilles det fotball!" "Jeg blir sååå skjemt bort av alle guttene mine med blomster og gaver, jeg er jo tross alt den eneste jenta". Wæææææææ hvorfor kommer folk med slike uttalelser? Anonymous poster hash: 0c61d...ee0 Fordi de er misunnelige på kvinner som får jenter.. rett og slett. Uansett hva de sier er det sannheten. Har så uendelig ondt av kvinner som aldri får oppleve å få en datter eller bli mormor. Er velsignet glad for at jeg fikk jenter og ville aldri byttet med gutter (men dette er noe man ikke får si høyt for da blir man overfalt av arrige og bittre guttemødre) Anonymous poster hash: 889bc...743 Og der satte du to store streker under mitt svar over her. Rister på hodet over at det går an å være så ekstremt uvitende og navlebeskuende. Selv tror jeg at guttene mine klarer ta hånd om meg når jeg blir gammel, og at jeg også får et flott forhold til både svigerdøtre(eller svigersønner om de velger det) og evt barnebarn når den tid kommer. Dette har mer å gjøre med hvordan man velger å oppdra barna og oppføre seg mot barnas kjærester enn om man er mormor eller farmor. smak og behag, jeg skriver utfra min erfaring. Og det jeg har erfart er at kvinner flest ønsker seg jente Anonymous poster hash: 889bc...743 NEI. Det er jo nettop det du ikke gjør. Du skriver at alle er misunnelige på jentemødre, alle ønsker seg jenter uansett hva de sier. Det vitner om en uvitenhet som nesten gjør meg bekymret.
Solstrålen+englejenta Skrevet 30. mai 2014 #29 Skrevet 30. mai 2014 Slike kommentarer får man uansett hvilket kjønn det er snakk om. Jeg mista min andre datter før termin. Fikk deretter en sønn. Har fått hørt flere ganger at det var hell i uhell at jenta mi døde da jeg nå har en av begge kjønn. Er visst det som er perfekt..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #30 Skrevet 30. mai 2014 Jeg tror de fleste (som vil ha flere barn) ønsker seg en av hver. Anonymous poster hash: ef2c5...06e
januarsurprise Skrevet 30. mai 2014 #31 Skrevet 30. mai 2014 Slike kommentarer får man uansett hvilket kjønn det er snakk om. Jeg mista min andre datter før termin. Fikk deretter en sønn. Har fått hørt flere ganger at det var hell i uhell at jenta mi døde da jeg nå har en av begge kjønn. Er visst det som er perfekt.. Herlighet!! Beundrer deg hvis du klarte å la være og slå dem som sa det...
førskolelæreren Skrevet 30. mai 2014 #32 Skrevet 30. mai 2014 Jeg har veldig lyst på begge kjønn Har en gutt nå og håper på ei jente neste gang. Du må ikke tenke over dette, jeg ser på slike mennesker som lite oppegående
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #33 Skrevet 30. mai 2014 Jeg har begge deler og er fornøyd med det. Er vel egentlig gutter som står høyest i kurs, men jeg liker veldig bra å ha en av hver. Det er stas på ulike måter. Anonymous poster hash: 78ca2...196
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #34 Skrevet 30. mai 2014 Et barn er et barn er et barn Jeg er fire måneder gravid, og hverken jeg eller samboer har noe som helst ønske om jente vs. gutt. Har lært at personligheter varierer, finnes "tøffe" jenter som spiller fotball osv. og jentene gutter som liker å leke med dokker. Jenter kan bli ingeniører og gutter kan bli lærere. Ta der en bolle a! Anonymous poster hash: 7736c...a06
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #35 Skrevet 30. mai 2014 Som Gemma Teller sier: This is why mothers should drown baby girls. Og ja, jeg skjønner ikke hvorfor min mor ikke gjorde det med meg. Glad jeg har sønn og ikke en håpløs jente. Anonymous poster hash: 54d2d...d9c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #36 Skrevet 30. mai 2014 Syns synd på menn som ikke får sønner! Å se samspill mellom far og sønn er nydelig. Anonymous poster hash: 54d2d...d9c
førskolelæreren Skrevet 30. mai 2014 #37 Skrevet 30. mai 2014 Syns synd på menn som ikke får sønner! Å se samspill mellom far og sønn er nydelig. Anonymous poster hash: 54d2d...d9c Syns synd på menn som ikke får sønner! Å se samspill mellom far og sønn er nydelig. Anonymous poster hash: 54d2d...d9c Jeg har ett mye bedre forhold til min far enn det broren min har. Du kan virkelig ikke mene dette!
januarsurprise Skrevet 30. mai 2014 #38 Skrevet 30. mai 2014 Som Gemma Teller sier: This is why mothers should drown baby girls. Og ja, jeg skjønner ikke hvorfor min mor ikke gjorde det med meg. Glad jeg har sønn og ikke en håpløs jente. Anonymous poster hash: 54d2d...d9c hæ??
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #39 Skrevet 30. mai 2014 Jeg tror de fleste (som vil ha flere barn) ønsker seg en av hver. Anonymous poster hash: ef2c5...06e Jeg håper de fleste tar imot det som kommer med glede, at kjønn ikke er viktig, og at barnet betyr mest. Og hvis de egentlig ønsket seg noe annet, at de ALDRI sier noe så ungene hører det. Hilsen mamma til 3 jenter, som gjerne ville hatt gutt, men er fornøyd med de 3 jeg har... Hvis vi får nummer 4, så er det likegyldig om det er jente eller gutt. Anonymous poster hash: 4422f...cfb
*Miss Marple* Skrevet 30. mai 2014 #40 Skrevet 30. mai 2014 Jeg har aldri i mitt lange liv hørt noen som har sagt noe i nærheten av det du beskriver her. Ethvert barn er en velsignelse og det har jeg faktisk så stor tiltro til mine medmennesker at jeg tror de fleste mener.
*Miss Marple* Skrevet 30. mai 2014 #41 Skrevet 30. mai 2014 Slike kommentarer får man uansett hvilket kjønn det er snakk om. Jeg mista min andre datter før termin. Fikk deretter en sønn. Har fått hørt flere ganger at det var hell i uhell at jenta mi døde da jeg nå har en av begge kjønn. Er visst det som er perfekt.. Er det virkelig noen som har sagt det til deg? Da hadde jeg nok for første gang i mitt liv gitt et annet menneske en ørefik så hn kjente det i en uke! Nå ble jeg såret og lei meg på dine vegne.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #42 Skrevet 30. mai 2014 Hva er jenter da? En forbannelse?? Gått så jækla lei av folk som diskriminerer jentebabyer. Selv har jeg to fantastisk skjønne jenter, og skulle jeg få en til, ja, så blir hun like elsket som de to andre! Gått lei av uttalelser som "åh, hun har jo til og med tre jenter, tror ikke hun er så heldig i livet at hun skal få gutt"(!!!) "Jeg har tre sønner jeg, er så glad jeg ikke fikk slike rosa dilldaller. Her spilles det fotball!" "Jeg blir sååå skjemt bort av alle guttene mine med blomster og gaver, jeg er jo tross alt den eneste jenta". Wæææææææ hvorfor kommer folk med slike uttalelser? Anonymous poster hash: 0c61d...ee0 Fordi de er misunnelige på kvinner som får jenter.. rett og slett. Uansett hva de sier er det sannheten. Har så uendelig ondt av kvinner som aldri får oppleve å få en datter eller bli mormor. Er velsignet glad for at jeg fikk jenter og ville aldri byttet med gutter (men dette er noe man ikke får si høyt for da blir man overfalt av arrige og bittre guttemødre) Anonymous poster hash: 889bc...743 Og der satte du to store streker under mitt svar over her. Rister på hodet over at det går an å være så ekstremt uvitende og navlebeskuende. Selv tror jeg at guttene mine klarer ta hånd om meg når jeg blir gammel, og at jeg også får et flott forhold til både svigerdøtre(eller svigersønner om de velger det) og evt barnebarn når den tid kommer. Dette har mer å gjøre med hvordan man velger å oppdra barna og oppføre seg mot barnas kjærester enn om man er mormor eller farmor. smak og behag, jeg skriver utfra min erfaring. Og det jeg har erfart er at kvinner flest ønsker seg jente Anonymous poster hash: 889bc...743 NEI. Det er jo nettop det du ikke gjør. Du skriver at alle er misunnelige på jentemødre, alle ønsker seg jenter uansett hva de sier. Det vitner om en uvitenhet som nesten gjør meg bekymret. uff da.. meld meg til bv med eeeen gang Anonymous poster hash: 889bc...743
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #43 Skrevet 30. mai 2014 Hva er jenter da? En forbannelse?? Gått så jækla lei av folk som diskriminerer jentebabyer. Selv har jeg to fantastisk skjønne jenter, og skulle jeg få en til, ja, så blir hun like elsket som de to andre! Gått lei av uttalelser som "åh, hun har jo til og med tre jenter, tror ikke hun er så heldig i livet at hun skal få gutt"(!!!) "Jeg har tre sønner jeg, er så glad jeg ikke fikk slike rosa dilldaller. Her spilles det fotball!" "Jeg blir sååå skjemt bort av alle guttene mine med blomster og gaver, jeg er jo tross alt den eneste jenta". Wæææææææ hvorfor kommer folk med slike uttalelser? Anonymous poster hash: 0c61d...ee0 Fordi de er misunnelige på kvinner som får jenter.. rett og slett. Uansett hva de sier er det sannheten. Har så uendelig ondt av kvinner som aldri får oppleve å få en datter eller bli mormor. Er velsignet glad for at jeg fikk jenter og ville aldri byttet med gutter (men dette er noe man ikke får si høyt for da blir man overfalt av arrige og bittre guttemødre) Anonymous poster hash: 889bc...743 Og der satte du to store streker under mitt svar over her. Rister på hodet over at det går an å være så ekstremt uvitende og navlebeskuende. Selv tror jeg at guttene mine klarer ta hånd om meg når jeg blir gammel, og at jeg også får et flott forhold til både svigerdøtre(eller svigersønner om de velger det) og evt barnebarn når den tid kommer. Dette har mer å gjøre med hvordan man velger å oppdra barna og oppføre seg mot barnas kjærester enn om man er mormor eller farmor. smak og behag, jeg skriver utfra min erfaring. Og det jeg har erfart er at kvinner flest ønsker seg jente Anonymous poster hash: 889bc...743 NEI. Det er jo nettop det du ikke gjør. Du skriver at alle er misunnelige på jentemødre, alle ønsker seg jenter uansett hva de sier.Det vitner om en uvitenhet som nesten gjør meg bekymret. uff da.. meld meg til bv med eeeen gang Anonymous poster hash: 889bc...743 Det er faktisk ikke helt utenkelig at du alt er i papirene deres... Anonymous poster hash: 452a0...78a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #44 Skrevet 30. mai 2014 Syns synd på menn som ikke får sønner! Å se samspill mellom far og sønn er nydelig. Anonymous poster hash: 54d2d...d9c syns så synd på kvinner som ikke får døtre, mitt hjerte blør for dem... uff (( Anonymous poster hash: 889bc...743
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #45 Skrevet 30. mai 2014 Hva er jenter da? En forbannelse?? Gått så jækla lei av folk som diskriminerer jentebabyer. Selv har jeg to fantastisk skjønne jenter, og skulle jeg få en til, ja, så blir hun like elsket som de to andre! Gått lei av uttalelser som "åh, hun har jo til og med tre jenter, tror ikke hun er så heldig i livet at hun skal få gutt"(!!!) "Jeg har tre sønner jeg, er så glad jeg ikke fikk slike rosa dilldaller. Her spilles det fotball!" "Jeg blir sååå skjemt bort av alle guttene mine med blomster og gaver, jeg er jo tross alt den eneste jenta". Wæææææææ hvorfor kommer folk med slike uttalelser? Anonymous poster hash: 0c61d...ee0 Fordi de er misunnelige på kvinner som får jenter.. rett og slett. Uansett hva de sier er det sannheten. Har så uendelig ondt av kvinner som aldri får oppleve å få en datter eller bli mormor. Er velsignet glad for at jeg fikk jenter og ville aldri byttet med gutter (men dette er noe man ikke får si høyt for da blir man overfalt av arrige og bittre guttemødre) Anonymous poster hash: 889bc...743 Og der satte du to store streker under mitt svar over her. Rister på hodet over at det går an å være så ekstremt uvitende og navlebeskuende. Selv tror jeg at guttene mine klarer ta hånd om meg når jeg blir gammel, og at jeg også får et flott forhold til både svigerdøtre(eller svigersønner om de velger det) og evt barnebarn når den tid kommer. Dette har mer å gjøre med hvordan man velger å oppdra barna og oppføre seg mot barnas kjærester enn om man er mormor eller farmor. smak og behag, jeg skriver utfra min erfaring. Og det jeg har erfart er at kvinner flest ønsker seg jente Anonymous poster hash: 889bc...743 NEI. Det er jo nettop det du ikke gjør. Du skriver at alle er misunnelige på jentemødre, alle ønsker seg jenter uansett hva de sier.Det vitner om en uvitenhet som nesten gjør meg bekymret. uff da.. meld meg til bv med eeeen gang Anonymous poster hash: 889bc...743 Det er faktisk ikke helt utenkelig at du alt er i papirene deres... Anonymous poster hash: 452a0...78a :D:D du høres ut som en psyyyykooo Anonymous poster hash: 889bc...743
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. mai 2014 #46 Skrevet 30. mai 2014 Folk sier så mye dumt, men jeg tror de med gutter hører akkurat det samme. Jeg har en jente fra før og nå kommer snart jente nr to, er strålende fornøyd uansett kjønn. Og forresten er det ikke noe rosa eller dill dall med den første jenta mi, hun er interessert i fotball, dyr og natur og favorittfargene hennes er blått og grønt.
Chl85 Skrevet 30. mai 2014 #47 Skrevet 30. mai 2014 Dette tullet nå igjen... Har da hørt både noen si at jenter er en velsignelse og at gutter er en velsignelse.. Så det går vel ikke bare en vei uansett. Folk tenker bare ikke, ferdig med det Tenker at barn generelt er jo en velsignelse, uavhengig om de har innover tiss eller utover tiss.
**snuskeluska** Skrevet 30. mai 2014 #48 Skrevet 30. mai 2014 Vi har en av hver. Da jenta ble født var det opptil flere som sa "da kom jo jenta di, så har dere en hver". Mye rart folk sier. Vi ønsket oss et friskt barn, kjønn er overhodet ikke viktig for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå