Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Er sykemeldt pga en kortvarig sykdom og får behandling, er det ok og dra til byen en tur da? Anonymous poster hash: ac006...d93
*Miss Marple* Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Hvis du er i form til det er det selvsagt ok. God bedring 😊
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Nei, det synes jeg ikke. Men det kommer jo litt an på hvilken sykdom det er. Da kunne du kanskje like godt gått på jobb? En ting er en kjapp tur på butikken/apoteket for å handle mat og medisiner, bytur er noe helt annet. Anonymous poster hash: 21e8e...da5 Anonymous poster hash: 21e8e...da5
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Når du skriver kortvarig sykdom, synes jeg ikke det passer seg å gå til byen. En kjapp tur på butikken/ apoteket er ok. Siden det er kortvarig så er du jo frist om noen dager...... Så da ville jeg ventet med byturen i alle fall. Men du bestemmer jo selv uavhengig av hva vi skriver her inne. Anonymous poster hash: 49349...0c4
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Kommer helt an på hvorfor du er sykmeldt. Er det pga influensa, omgangssyke osv så er det ikke greit. Er det derimot f.eks pga en brekt arm, så er det helt greit Anonymous poster hash: d4f80...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå