Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Jeg vurderer en hopp-på tur til syden med mine to barn på 4 og 8 år. Blir dette bare stress, eller kommer det til å gå fint uten noen form for avlastning for meg? Jeg blir veldig glad om dere som har reist alene med barn kan dele erfaringene med meg:-) Jeg tenker å bestille Bamseklubb til minsten, og all inclusive for å gjøre matsituasjonen så enkel som mulig. Hva anbefaler dere? Reise eller ikke reise? Anonymous poster hash: cc645...4d3
nimmelim Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Reis! Et flott minne for deg og dine barn!! tenk så kos dere får det!! hadde ikke tvilt et sekund
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Reis hadde dwt vært en på 1 pg en på 3 er saken en annen:-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Reis, men er det ikke hyggeligere å være sammen enn å parkere yngste i bamseklubb? Synes liksom bare synd på de ungene som er i barnehagen 5 dager i uka, så reiser familien på tur og barna blir plassert i bamseklubb for å bli aktivisert Anonymous poster hash: 1a3ee...79e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Reis, men er det ikke hyggeligere å være sammen enn å parkere yngste i bamseklubb? Synes liksom bare synd på de ungene som er i barnehagen 5 dager i uka, så reiser familien på tur og barna blir plassert i bamseklubb for å bli aktivisert Anonymous poster hash: 1a3ee...79e "Parkere" er vel å overdrive. Aktivitetene er gøy på bamseklubbene, og de varer mellom 1 og 2 timer. Det koster penger også, og man melder selvsagt bare på det ungen har lyst til. De har stengt til lunsj, så det går faktisk ikke an å bruke det som barnehage, hvis det var det du bekymret deg for. Reis! Fire og åtte år, det blir helt supert:) Anonymous poster hash: c51a6...59d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Reis, men er det ikke hyggeligere å være sammen enn å parkere yngste i bamseklubb? Synes liksom bare synd på de ungene som er i barnehagen 5 dager i uka, så reiser familien på tur og barna blir plassert i bamseklubb for å bli aktivisert Anonymous poster hash: 1a3ee...79e Om du synes at 1,5 time i Bamseklubben er kjipt så vet du ikke hva det går ut på. Barna leker sammen, har skattejakt og andre aktiviteter. Og mor får brukt tid sammen med det andre barnet som får minst oppmerksomhet til vanlig i forhold til 4 - åringen som må passes på hele tiden. Anonymous poster hash: cc645...4d3
Gjest Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 JA reis du. Har gjort det mange ganger selv da barna var små Og la 4 åringen kose seg i Bamseklubben.
Monica Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Reis og kos dere på tur. Jeg har 2 barn og reiser masse alene med de på ferie. Vi reiser rundt i Europa med tog i sommer. Og bamseklubb elsker da barn, mine barn har da så mange gode minner fra det. Og de er borte ca 1,5 time. Kan ikke sammenlignes med barnehage. Mine barn hadde blitt sure hadde jeg nektet de å være med, fordi de skulle ha kvalitetstid med meg.
Fruhalv2 Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Reis i vei reiste aleine med mine tre og to lånte i fjor. 5 barn gikk kjempe bra. De var da 5,7, 11,12 og 14. Kjempe koselig . All inclusive og bassenger på hotellet gjorde det hele herlig
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Jeg er alene med tre barn og reiser masse med dem, går helt fint! De beste feriene vi har hatt er faktisk på slike hoteller med barneklubb og all inclusive :-) Veldig koselige og avslappende ferier! Ungene har hatt det så gøy i miniklubben! Og jeg kan få en time eller to med en god bok Reis du! Dere kommer til å få det helt supert Anonymous poster hash: 43f9b...e72
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Reis i vei reiste aleine med mine tre og to lånte i fjor. 5 barn gikk kjempe bra. De var da 5,7, 11,12 og 14. Kjempe koselig . All inclusive og bassenger på hotellet gjorde det hele herlig 5 barn alene?!? Du er tøff:-) Anonymous poster hash: cc645...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå