Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Først: ja, jeg vet mange ikke liker leker på fest, men vi skal ha det, det er vedtatt og bestemt Så til saken: vi skal ha et lite ekstra utdrikningslag i form av en fest for en veninne. Vi blir 9-10 stykker, hvor kun tre av oss var på det originale utdrikningslaget. Vil gjerne ha noen leker og aktiviteter så det føles som et utdrikningslag. Det er allikevel ikke snakk og hæla i taket og full fyllefest. Det foregår kun på kvelden (fra 19 ca) og vi skal ikke dra noen steder. Vi har i tillegg en deltaker som er nesten blind, så vil gjerne ha noen aktiviteter hun kan være med på også. Noen som har noen gode forslag til meg? Dette ble bestemt helt i siste liten, så det er i morgen allerede.... Anonymous poster hash: a5693...8d9
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Alle skriver en lapp med et spesielt hint om en morsom historie/hendelse som handler om en selv og bruden. Så må bruden gjette hvem som har skrevet lappen og evt fortelle historien dersom hun husker den. Hvis hun ikke husker forteller den som har skrevet lappen historien. Anonymous poster hash: 1fb6a...204
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Alle skriver en lapp med et spesielt hint om en morsom historie/hendelse som handler om en selv og bruden. Så må bruden gjette hvem som har skrevet lappen og evt fortelle historien dersom hun husker den. Hvis hun ikke husker forteller den som har skrevet lappen historien. Anonymous poster hash: 1fb6a...204 Eller ta med en ting som er "typisk dere" og la henne gjette hvem det er fra. Venninna mi og jeg studerte i Danmark, og da hadde vi maaange fyllekuler på "danskebåten". Så jeg lagde Color Line i papp til utdrikningslaget Anonymous poster hash: 26826...aae
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Takk for tips. Tar med meg den første, den andre blir for mye arbeid når det er i dag Flere forslag? Kan gjerne være litt mer generelle forslag også Og noe som bryter pinlig stillhet Anonymous poster hash: 0fc77...ec9
Carmen00 Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Vi lagde små geleshots som en måtte drikke med sugerør. Vinneren fikk fin krone hvor det stod: årets suger. Enkel og morsom lek som brøt isen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå