Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Hun knuste hjertet Frekt!??? Anonymous poster hash: d9c35...2f4
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Det har jo vært tydelig fra starten av, og Magne ble advart. Dum er han, så da får han bare ha det så godt. Anonymous poster hash: b1897...4f1
Line-mamma til to herlige Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Kan noen forklare meg hva det går ut på??? Aldri satt meg inn i det. Så på det igår 15 min Å skjønte ikke bære... Også han der Magne.. Vær så snill
Graciegirl Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Skikkelig pute-tv. Blir seriøst flau på deltakernes vegne. Første episoden jeg har sett og har vekslet mellom å grøsse skikkelig og å le høyt. En del burde beskyttes mot sine egne ønsker om å være i media.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Går ut på at em gutt eller jente skal finne kjærligheten Etter noen dager og dater skal gutten velge en jente Da er det opp til jenten å enten velge å reise på ferie med gutten (kjærligheten) eller penger! Magne har vært med i paradis hotel Anonymous poster hash: d9c35...2f4
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Jenten Magne valgte valgte å knuse hjertet og tok dermed pengene Anonymous poster hash: d9c35...2f4
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Kom ut av skapet Magne.... I can't take it anymore! Anonymous poster hash: 36bde...733
Line-mamma til to herlige Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 (endret) Ja vet han har vært på paradise. Men herregud for en type!! Så er nye gutter å jenter vær uke da? Denne uka var d magne? Men hva er alle de hjertene igjennom uken da? Haha litt gøy at hu jenta ikke ville ha han da:) Hvordan var reaksjonen da? Han er jo så høy på seg sjæl .. Endret 29. mai 2014 av Line-mamma til to herlige
MammantilNurket Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Ikke diss Magne - han er faktisk en skjendis som jakter på skjærligheten!!!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 Maren het hun vell?? De hjertene er poeng som de opptjener seg Og kan evt løses inn i penger Anonymous poster hash: d9c35...2f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå