Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Trente du noe i tillegg? Og endret du mye på kosthold? Synes du det funket? Del gjerne før/etter bilder. :-) Anonymous poster hash: bf379...398
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har ikke ned så mange kilo, men jeg er superfornøyd. Jeg har fått definert muskulatur på overarmene, gått inn 7cm på midjen og rumpa er fin. Jeg har igjen åtte dager på step 3. Anonymous poster hash: f831d...6c2
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Er nylig ferdig. Gikk ikke ned i vekt, men mange cm forsvant. Kan jo tyde på at jeg har fått muskler. Gikk ned litt på rumpe og lår, og gikk ned hele 16 cm på magen! Trente ikke noe i tillegg. Var flink og spiste stort sett sunt. Lykke til med treningen! Anonymous poster hash: d5e7e...318
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Takk for svar! :-) Flott å høre at dere er førnøyde. Her er det ikke så viktig med kg, det er mest stramming som må til :-p Anonymous poster hash: bf379...398
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Er nylig ferdig. Gikk ikke ned i vekt, men mange cm forsvant. Kan jo tyde på at jeg har fått muskler. Gikk ned litt på rumpe og lår, og gikk ned hele 16 cm på magen! Trente ikke noe i tillegg. Var flink og spiste stort sett sunt. Lykke til med treningen! Anonymous poster hash: d5e7e...318 Jeg har ikke ned så mange kilo, men jeg er superfornøyd. Jeg har fått definert muskulatur på overarmene, gått inn 7cm på midjen og rumpa er fin. Jeg har igjen åtte dager på step 3. Anonymous poster hash: f831d...6c2 korrigering: det er noen dager siden jeg målte meg. Jeg har gått ned 12 cm! Hurra!!! Anbefales, og Jillian er helt herlig! Anonymous poster hash: f831d...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå