Gå til innhold

3 positive ting på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette? Nok en kjedegreie?

Anonymous poster hash: 31ab4...c5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, samme opplegg som det badegreiene sånn ca.

Skrevet

Er ikke stort fan av slike ting men akkurat denne liker jeg. Er flott å se folk som vanligvis syter legge ut litt positive ting også.

Skrevet

Dritkjedelig. Bare skryt av verdens beste mann, barn, trening, mat og fineværet..

Anonymous poster hash: 798f1...69f

Skrevet

Liker det veldig godt! Folk deler litt av hverdagen sin som de ellers ikke ville gjort. Og positive ting er jo bare til å bli glad av!

Skrevet

Hater det.

Anonymous poster hash: ce629...202

Skrevet

Synes det er koselig, jeg. Er så lei av at folk skal være så negative til alt mulig!

Anonymous poster hash: 148c5...3f6
Skrevet

Folk som ikke setter pris på dette eller synes det er "bare skryt av mann og barn" må være forferdelig misunnelige eller ikke ha det så bra med seg selv (bitre mennesker kanskje?)

Synes dette er supert jeg:) sytingen og klagingen på facebook er helt utryddet blandt mine venner i alle fall:)

Anonymous poster hash: 23fac...ecd

Skrevet

Jeg hater alt av sånn kjedegreier, men pga samvittighet så tar jeg bestandig utfordingen osv.

Men jeg synes rett og slett det blir for mye. Hadde det ikke holdt å skrive 3 positive ting bare én gang?

Anonymous poster hash: a068c...591

Skrevet

Jeg liker det! Og jeg håper at det kan utfordre folk til å finne positive ting i hverdagen i lang tid fremover! Det å være glad for småting i livet gjør at man får perspektiv på de negative! Jeg håper det fortsetter i lang tid fremover.

De som 3 dager på rad er glad for fri, fint vær og familie, har ikke skjønt hva det dreier seg om...

Anonymous poster hash: 391a7...4ce
Skrevet

Positive ting er bra det, men jeg liker av prinsipp ikke sånne kjedegreier.

Har også blitt "utfordret" til å skrive 3 positive ting i tre dager - men har ignorert det glatt.

Skriver uansett ikke negative ting, og synes ikke newsfeeden fra mine venner på FB er preget av negativ stemning.

Skrevet

Folk som ikke setter pris på dette eller synes det er "bare skryt av mann og barn" må være forferdelig misunnelige eller ikke ha det så bra med seg selv (bitre mennesker kanskje?)

Synes dette er supert jeg:) sytingen og klagingen på facebook er helt utryddet blandt mine venner i alle fall:)

Jeg er ikke misunnelig. Synes bare det er patetisk å lese av ei som jeg vet er på randen til skilsmisse  skriver på facebook at hun har verdens beste kjæreste *hjerte hjerte hjerte*, og skriver 10 minutter senere på PM at hun igjen har kranglet med den helvetes gubben.

Anonymous poster hash: a7289...ac4

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg synes at det er fryktelig kjedelig og hopper lett over dem og over utfordringene som kommer.  Jeg leser gjerne om positive ting og hverdagsglimt på FB - det er det kjekkeste jeg vet , men denne kunstige og lite fantasifulle oppramsingen er lite interessant.  Badeutfordringen var egentlig mye artigere, for der var det i alle fall en del morsomme og forskjellig løsninger.

Skrevet

Leser svært få av de som mine venner har posta.. Mye det samme på alle, sol, familie og fri..

MEN mener alikevel dette er en positiv greie. ALLE bør sette seg ned å finne tre positive ting hver kveld.

Dag 1 er alltid lett, familie, været og andre bagateller. Dag 2 må man tenker litt mer for å ikke gjenta seg selv, og dag 3 må man virkelig gå i seg selv.

Alt for mange mangler desverre å se det positive i de små tinga i sine liv. Altfor mange klarer bare å se det de mangler, det andre har, det de ikke får til, det de skulle hatt, skulle gjort osv.

Så dette er en kjempe øvelse, gå dypt i dere selv folkens, finn tre positive ting med dagen hver kveld før dere legger dere ( må ikke postes på Facebook, men er jo kjekt å dele det man er glad for). Ganske sikker på mange hadde fått et nytt syn på livet etter noen uker.

Anonymous poster hash: fb449...6f7

Skrevet

Spam, mener jeg.,

De fleste skriver utrolig flåsete klisjeer.

Anonymous poster hash: 06779...ba1

Skrevet

Ei venninne har ME og er deprimert, og skriver nesten bare triste statuer, så når hun gjorde dette og skrev positive ting så ble jeg glad. At hun faktisk føler at hun har noe positivt i livet og kanskje det gjør henne mer positiv for iallfall en periode. Så for noen er det en super ting!

Men ellers så er jeg litt glad for at ingen har utfordret meg :P

Skrevet

Så de som er med på dette er positive glade mennesker mens jeg som ikke er det er negativ?

Jeg har sett en del av de statuene som blir lagt ut. Glad for sol, glad for jordbær, glad for skille etter bikini!!

VIRKELIG er det å sette pris på livet?

Synes det bare blir overfladiske greier og det er det overfladiske ved det jeg ikke kan fordra. Påtatt lykkelig.

Jeg elsker livet mitt jeg. Familien, mann, barn, dyra mine, jobben. Stort sett er jeg lykkelig faktisk men trenger ikke skrive dette på face tre dager på rad.

Anonymous poster hash: ce629...202

Skrevet

Nei, er fornøyd med mann og barn selv, faktisk. Men er jo dritkjedelig å ramse opp slike klisjéer på Facebook.

Svært sjelden jeg ser noe negativt på newsfeeden min uansett.

Liker best kreative, morsomme, provoserende eller tankevekkende statuser. Ikke <3 <3 klisjéer

Anonymous poster hash: 798f1...69f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...