Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Det er tivoli snart og jeg er gravid, kommet halvveis... får man ikke lov å ta NOEN karuseller...?ikke barn engang...har ei lita snella som vil på tivoli og hun tar neppe barnekarusellen alene:S Anonymous poster hash: c750b...2f3
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Når det var tivoli her sto det på pmakat ved nesten alle karuseller. Gravide og mennesker med helseproblemer skal ikke ta karuseller.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 ja okei, da får jeg vell bare holde meg unna...:S får prøve å ta med ei venninne:-) Anonymous poster hash: c750b...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå