Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Min datter skal slutte på ungdomsskolen nå. Hun har en kontaktlærer som er helt fantastisk, kunne nok ikke fått en bedre lærer. Jeg har tenkt at vi kanskje kunne kjøpt en gave til henne (evt sammen med de beste venninnene). Blir dette feil? Alle lærerne får jo gave som foreldrekontaktene ordner, men vi vil gjerne gi noe ekstra til henne. Kan vi gjøre det? Hva er evt greit å gi? Blomst? Fruktkurv? Og det bør vel da kanskje leveres hjemme hos henne? Anonymous poster hash: d55f0...002
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er lærer selv og alltid hatt mange fornøyde foreldre Jeg har fått alt fra termokrus, flaxlodd, bøker, blomster og pynteting.. Det er veldig hyggelig av deg å sette ekstra pris på læreren. Vi skal selvsagt gjøre jobben vår uten gaver, men de fleste lærere engasjerer seg nok mer enn de nødvendigvis "må" (involverer seg i barnas liv på flere arenaer f.eks) Anonymous poster hash: 7f4ab...7cf
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Det må jo være lov å gi en gave til noen man synes fortjener det. Men hadde satt minst like stor pris på et hyggelig kort som en gave!! Jef har spart på mange kort, og jeg tar dem ofte fram på tunge dager hva med et gavekort fra en bokhandel? De fleste lærere kan finne noe de liker der! Anonymous poster hash: 259b4...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå