Gå til innhold

bare lurer, skal jeg betale ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når håret mitt ble ødelagt hos frisøren? Full pris 2000 kr?

Anonymous poster hash: 2d88f...243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke! Du kan klage, som på en hvilken som helst annen vare du har kjøpt. Hvordan mener du at det ble ødelagt? Har frisøren en annen mening?

Anonymous poster hash: 9ba5f...b43
Skrevet

Jeg farget det. Det ble en reaksjon som ødla håret. Jeg måtte klyppe bort 25 cm hår..

Skrevet

Det høres ut som noe du med rette kan reklamere på.

Skrevet

Jeg farget det. Det ble en reaksjon som ødla håret. Jeg måtte klyppe bort 25 cm hår..

Nei, da skal du ikke betale full pris, med mindre du ble advart på forhånd om at det kunne gå slik, f.eks. ved at du har hatt veldig slitte tupper eller gammel bleking og fått misfarging på grunn av det.

Anonymous poster hash: 9ba5f...b43

Skrevet

Kommer an på:

Holdt du tilbake informasjon om omfattende hjemmefarging?

Ble du advart/fikk informasjon om konsekvenser på forhånd?

Anonymous poster hash: 10000...33f

Skrevet

Nei frisøren visste jeg kun har brukt butikkfarger før. Frisøren er en bekjent. Og hun vet jeg har bleket det før. Men hun glemte det. Både hun og meg ble ivrige på å bleke håret mitt igjen og det forsvant ut av hennes hode og tenke på at jeg har bleket det før og jeg har aldri farget hår hos frisør før så tenkte iallefall ikke på det.

Føler det også er min egen feil såklart. Men er det frekt av meg og be om prisreduksjon? Jeg kjøpte en hårkur også. Den betaler jeg for for det måtte jeg begynne på nå etter dette skjedde. Men blekinga gikk jo rent galt. Hun så tydlig etter blekinga at jeg har hatt både svart, rødt og bleket før (det så ikke ut) hehe. Men klyppe måtte jeg uansett. For håret var blitt ødelagt. :/

Skrevet

Frisørens feil! Du sier jo hun visste, så hun burde være proff nok til å forstå faren. Jeg hadde blitt forbanna og nektet å betale noe som helst ;)

Skrevet

Om frisøren hadde ødelagt mitt hår på den måten, hadde jeg helt klart ikke betalt en krone. I tillegg hadde jeg krevd erstatning!

Anonymous poster hash: a287a...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...