Gå til innhold

Felicie Josephine


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vad tycks?



Anonymous poster hash: 0cb02...2e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overkill.

 

Josefine er fint da.

 

Anonymous poster hash: c49dc...0e6

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ikke begeistret for navn jeg ikke skjønner hvordan jeg skal uttale. Dette var i tillegg litt for svulstig for min smak. Og hun må regne med å måtte stave det for alle resten av livet.

Skrevet

Litt mye av det gode, kanskje. I Norge. I Sverige er det kanskje litt enklere å uttale..?



Anonymous poster hash: 32e9c...50b
Skrevet

Skal man si den siste i'en i Felicie, eller blir det uttalt "Felise"?



Anonymous poster hash: 32e9c...50b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...