Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Vad tycks? Anonymous poster hash: 0cb02...2e0
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Overkill. Josefine er fint da. Anonymous poster hash: c49dc...0e6
Superdolly Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er i utgangspunktet ikke begeistret for navn jeg ikke skjønner hvordan jeg skal uttale. Dette var i tillegg litt for svulstig for min smak. Og hun må regne med å måtte stave det for alle resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Litt mye av det gode, kanskje. I Norge. I Sverige er det kanskje litt enklere å uttale..? Anonymous poster hash: 32e9c...50b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Skal man si den siste i'en i Felicie, eller blir det uttalt "Felise"? Anonymous poster hash: 32e9c...50b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå