Gå til innhold

hva bruker dere under lårkorte skjørt? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Anonymous poster hash: c8f47...b4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Truse

Anonymous poster hash: 179be...22b

Skrevet

Hipster

Anonymous poster hash: b87ff...38e
Skrevet

Jeg bruker det ikke selv, men de jeg har sett med det bruker ingenting under. For å få lårkort til å se bra ut bør man ha ermer på toppen, ellers blir det fort litt billig. Bortsett fra på stranden, da, der gjelder andre regler.

Synes det er finest uten noe, men som sagt, pass deg for billigvarianten..

Anonymous poster hash: 9510d...2a9

Skrevet

truse. Hipster har en tendens til å trekke seg inn i rumpa.... :s

Anonymous poster hash: e4d16...d22
Skrevet

Jeg bruker det ikke selv, men de jeg har sett med det bruker ingenting under. For å få lårkort til å se bra ut bør man ha ermer på toppen, ellers blir det fort litt billig. Bortsett fra på stranden, da, der gjelder andre regler.

Å, haha! Trodde du mente med eller uten strømpis! Men JA, truse! Og ikke string!!

Dumme (gamle) meg :D

Skrevet

Så du har bøyd hodet ned og tittet opp under beina deres, siden du vet at de ikke bruker noe?

Anonymous poster hash: 1b0e7...cda

Skrevet

Jeg bruker det ikke selv, men de jeg har sett med det bruker ingenting under. For å få lårkort til å se bra ut bør man ha ermer på toppen, ellers blir det fort litt billig. Bortsett fra på stranden, da, der gjelder andre regler.Synes det er finest uten noe, men som sagt, pass deg for billigvarianten..Anonymous poster hash: 9510d...2a9

Så du har bøyd hodet ned og tittet opp under beina deres, siden du vet at de ikke bruker noe? Anonymous poster hash: 1b0e7...cda
hun trodde hi mente strømpebukse ;)

Anonymous poster hash: 864ad...690

Skrevet

Ingenting. Luftig og flott!

Anonymous poster hash: 2411c...9d8
Skrevet

sømm løs "sloggy" de dekker det som skal dekkes & syntes ikke med mindre de er 2 cm unna :P 

Anonymous poster hash: 1ed98...52e
Skrevet

Finnes det voksne som suser rundt i lårkorte skjørt? Er ikke det litt... upassende?

Anonymous poster hash: 889f3...334

Skrevet (endret)

Finnes det voksne som suser rundt i lårkorte skjørt? Er ikke det litt... upassende?

Anonymous poster hash: 889f3...334

Bedre enn under kneet hvertfall. Da ser man jo ut som man er 60+ Endret av Øyne som ser!!
Skrevet

Hvettfall ikke gstreng!

Anonymous poster hash: 71583...936

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...