Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Hun har jo ikke tatt ut trekket bak nederst i skyggen. Vognen ser jo helt rar ut uten det, og hun synes den er så fin.. Spar meg. Anonymous poster hash: 13dce...1f3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Hva skal vi spare deg for? En stolt mamma på trilletur? Tror ikke jeg gidde det, altså. Stusselige menneske. Anonymous poster hash: e02ce...144
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Hun synes vel vognen er finere når hun dytter det opp etter ryggen på setet når ungen sitter oppe da, er vel smak og behag det.. Anonymous poster hash: 3e467...37c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Hun vet nok ikke at det er en glidelås i kalesjen som hun skal ta det ut. Anonymous poster hash: 13dce...1f3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Haha.. Jeg tenkte akkurat det samme som deg HI, seriøst syns hun det der såg bra ut?! Lurte på om jeg pent skulle tipse henne om glidelåsen, men turte ikke! Vil ikke fremstå som en besservisser heller! Anonymous poster hash: 01a35...671
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har tipset henne Sikkert mange andre også. Var bare så "seee så perfekt", så nesten godt å se at hun gjør feil hun også. Ingenting slår den flaue sovefilmen mannen la ut da. Anonymous poster hash: 13dce...1f3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har tipset henne Sikkert mange andre også. Var bare så "seee så perfekt", så nesten godt å se at hun gjør feil hun også. Ingenting slår den flaue sovefilmen mannen la ut da. Anonymous poster hash: 13dce...1f3 Du koser deg seriøs over at hun gjør en liten, ubetydelig feil??? Du må virkelig ha lite som foregår i livet ditt! Anonymous poster hash: e02ce...144
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 Hun er sikkert verdens hyggeligste og søteste person... men SERIØST... hvem ORKER å følge med på en blogg som utelukkende handler om å bli sett...? Jeg scrollet litt nedover bloggen hennes for å se hva hun legger ut... og jeezzzes... er ikke livet mer enn det der???Nå tråkker jeg sikkert mange på tærne, og ja, jeg vet at jeg bare kan la være å gå inn på bloggen hennes hvis jeg ikke er interessert - og tro meg - jeg skal ikke bruke ett minutt til av livet på å titte i utstillingsvinduet hennes... jeeesp... jeg drar og opplever noe i stedet... Anonymous poster hash: bfe9f...a6d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har tipset henne Sikkert mange andre også. Var bare så "seee så perfekt", så nesten godt å se at hun gjør feil hun også. Ingenting slår den flaue sovefilmen mannen la ut da. Anonymous poster hash: 13dce...1f3 Hø? Hvor finner du den? Sliten småbarnsmamma her som trenger å se litt sprekker i perfekte fasader så jeg selv ikke blir helt unormal. Anonymous poster hash: 6a9f5...7da
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 Ser teit ut ja. Vi viste ikke at man skulle åpne der men så det, det må jo være tett bak ungen spesielt når den ligger flatt. Anonymous poster hash: 10a6d...ae8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har tipset henne Sikkert mange andre også. Var bare så "seee så perfekt", så nesten godt å se at hun gjør feil hun også. Ingenting slår den flaue sovefilmen mannen la ut da.Anonymous poster hash: 13dce...1f3 Du koser deg seriøs over at hun gjør en liten, ubetydelig feil??? Du må virkelig ha lite som foregår i livet ditt!Anonymous poster hash: e02ce...144 Joda, men dama sier gang på gang at bloggen er og skal være overfladisk. Alle innlegg er jobbet mye og lenge med for at de skal være perfekte! Hun tar tusenvis av bilder og bruker bare de som går gjennom standarden. Når vi vet alt dette, så jo, da er det litt deilig å se at hun faktisk viser et bilde som ikke er perfekt. Hun har selv lagt listen og malt alt rosenrødt. Da må hun tåle å få tyn når hun snubler Anonymous poster hash: 01a35...671
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har tipset henne Sikkert mange andre også. Var bare så "seee så perfekt", så nesten godt å se at hun gjør feil hun også. Ingenting slår den flaue sovefilmen mannen la ut da.Anonymous poster hash: 13dce...1f3 Du koser deg seriøs over at hun gjør en liten, ubetydelig feil??? Du må virkelig ha lite som foregår i livet ditt!Anonymous poster hash: e02ce...144 Joda, men dama sier gang på gang at bloggen er og skal være overfladisk. Alle innlegg er jobbet mye og lenge med for at de skal være perfekte! Hun tar tusenvis av bilder og bruker bare de som går gjennom standarden. Når vi vet alt dette, så jo, da er det litt deilig å se at hun faktisk viser et bilde som ikke er perfekt. Hun har selv lagt listen og malt alt rosenrødt. Da må hun tåle å få tyn når hun snubler Anonymous poster hash: 01a35...671 Snubler...hva vet du at hun ikke har det sånn med vilje?. Du må ha et stusselig liv Anonymous poster hash: b76a3...8b6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #13 Skrevet 29. mai 2014 Hmm, så det med en gang innlegget ble lagt ut, men merkelig at det ikke er godkjent kommentarer som kommenterer "feilen" :s Anonymous poster hash: 6b7d5...71d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #14 Skrevet 29. mai 2014 Joda, men dama sier gang på gang at bloggen er og skal være overfladisk. Alle innlegg er jobbet mye og lenge med for at de skal være perfekte! Hun tar tusenvis av bilder og bruker bare de som går gjennom standarden. Når vi vet alt dette, så jo, da er det litt deilig å se at hun faktisk viser et bilde som ikke er perfekt. Hun har selv lagt listen og malt alt rosenrødt. Da må hun tåle å få tyn når hun snubler Anonymous poster hash: 01a35...671 Ikke lite patetisk, du..... Anonymous poster hash: 0672d...29c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #15 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har tipset henne Sikkert mange andre også. Var bare så "seee så perfekt", så nesten godt å se at hun gjør feil hun også. Ingenting slår den flaue sovefilmen mannen la ut da. Anonymous poster hash: 13dce...1f3 HAHA, ja, jeg ler meg ihjel av den filmen. Og den stemmen, hihihi Anonymous poster hash: 9689c...1ed
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #16 Skrevet 29. mai 2014 Link til barnevognbildet? Anonymous poster hash: 9404d...211
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #18 Skrevet 29. mai 2014 Mye misunnelse ute og går her Jeg er ikke noen stor fan av FF selv altså, men hun er jo flink til det hun gjør Anonymous poster hash: ad77d...b5c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #19 Skrevet 29. mai 2014 Hun har jo godkjent kommentarene som bemerker feilen. Det var ikke rent lite av dem heller. Vognen så veldig rar ut uten. Rart at hun som er perfeksjonist ikke la merke til det selv;) Anonymous poster hash: 530f1...1e0
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #20 Skrevet 29. mai 2014 "Caroline sover" på youtube. Hahahaha, dauer! Anonymous poster hash: 2f5fb...fe8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #21 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har tipset henne Sikkert mange andre også. Var bare så "seee så perfekt", så nesten godt å se at hun gjør feil hun også. Ingenting slår den flaue sovefilmen mannen la ut da.Anonymous poster hash: 13dce...1f3 Du koser deg seriøs over at hun gjør en liten, ubetydelig feil??? Du må virkelig ha lite som foregår i livet ditt!Anonymous poster hash: e02ce...144 Joda, men dama sier gang på gang at bloggen er og skal være overfladisk. Alle innlegg er jobbet mye og lenge med for at de skal være perfekte! Hun tar tusenvis av bilder og bruker bare de som går gjennom standarden. Når vi vet alt dette, så jo, da er det litt deilig å se at hun faktisk viser et bilde som ikke er perfekt. Hun har selv lagt listen og malt alt rosenrødt. Da må hun tåle å få tyn når hun snubler Anonymous poster hash: 01a35...671 JØSS! Jeg har faktisk ikke ord... Anonymous poster hash: e02ce...144
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #22 Skrevet 29. mai 2014 Herregud, det latterlige her er at folk faktisk bryr seg om en manglende skinnflik på en kalesje! Og at det ligger ca 70 kommentarer om dette på innlegget hennes. Get a life... Anonymous poster hash: c739c...d21
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #23 Skrevet 29. mai 2014 Det som overrasker meg mest er hvor annerledes hun ser ut, som f eks snutten på YouTube, Caroline sover. Ville ikke klart å gjette at det var samme person som bloggen om ikke hun var kjent (i hvert fall her inne) Anonymous poster hash: 6a9f5...7da
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #24 Skrevet 29. mai 2014 Haha jeg ler faktisk av den filmen på youtube.Hun høres nesten litt rusa ut, haha, man snakker jo annerledes og oppfører seg annerledes når man er skikkelig trøtt og ikke helt våken, jeg vet det. Men måtte le, hehe, jeg narrer ikke, men bare litt komisk. Moro at de faktisk kan gjøre det, at alt ikke er perfekt. Topp! Anonymous poster hash: 762d3...123
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #25 Skrevet 29. mai 2014 Haha! Jeg skjønner ikke hvorfor dere lar dere provosere så ufattelig av fotballfrue, men jeg måtte Google og se filmen nå! Jeg dør! Morsomt! Anonymous poster hash: 9dccf...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå