Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Nå har tuppa spist en gang i timen og på det lengste sovet i to timer i strekk på nettene i 3-4 mnd, jeg er så sliten, trenger så sårt å få sove så nå er det nattavvenning. Hun blir 6 mnd om 1,5 uke og hun spiser to måltider per dag i tillegg til så mye pupp hun vil. Hun er god og rund så hun får absolutt det hun trenger og jeg håper hun spiser enda et måltid eller to når hun er nattavvendt. Helsesøster sier at det bare er å nattavvenne for hun er stor kvikk og rask. Men jeg gruer meg så, hvordan gjøre det best mulig for tuppa? Noen gode råd? Anonymous poster hash: dfd01...4fd
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Du vil ikk gjøre det omvendt da? Innføre flere måltid og se om hun gir seg litt med uroen på nattetid? Hun er fremdeles gansk liten til nattavvenning mener jeg. Min eldste fikk tenner i 6-7mnds alder og våknet derfor mye og ville ha pupp pga smerter. Med en gang de var ute gikk set over av seg selv:) Anonymous poster hash: da7d5...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå