Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Av ren nysgjerrighet, inspirert av den videoen som sirkulerer og diskuteres bl.a. her inne. Hvordan var det når barnet ble hentet? Var det ordnede forhold? Var politiet med? Klarte dere å holde roen? Jeg har mine barn selv, men jeg var en gang vitne til når barnevernet hentet et nabobarn. Dette var et større barn, åtte år gammel. Politiet var ikke med, mor ga barnet en klem og barnet ble fulgt ut i bilen av barnevernet. Dette var helt etter boken, forskjellen er at mor klarte å holde seg rolig. Anonymous poster hash: fa9e7...5b9
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Ingen? Tør dere ikke å svare? Eller har dere forlatt forummet etter at barnet deres har flyttet? Anonymous poster hash: fa9e7...5b9
Elskerhøsten2014 Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 du har vel ingen ting med det uansett, man har vel ikke lyst og dele slikt og det forstår jeg. Glad jeg har lille gullet mitt,men har ikke bv vert i bilde heller
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Skulle gjerne svart hvordan det var de gangene jeg ble hentet som barn, men er redd det vil gjøre meg for gjenkjennelig da min historie ligger på nett. Men nei, det var ikke ordnede forhold, det var langt ifra positive opplevelser, og nei, det var ikke fordi mine foreldre ikke "holdt seg i skinnet". Mor var rolig og eksemplarisk, men barnevernet kan ta svært lite hensyn til det barnet de henter, og kan opptre svært følelsesløst og uempatisk ovenfor den emosjonelle krisen det er for et barn å bli dratt ut av sitt hjem. Anonymous poster hash: 5b590...d5b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Huff. Jeg husker en annen video, der et barn ble hentet. Foreldrene forholdt seg rolig, men jegere barnet var rundt 12 år og var svært opprørt over dette. De som hentet var ganske brutale for å få med seg barnet. Grusomt å se på. .. Anonymous poster hash: 0445f...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå