Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Har noen bra dager, og dager hvor jeg holder på å keepere av smerte. Mottar aap, og har begynt i en jobb som tar knekken på meg pga stress og fysisk tungt. Hvilken jobb kan passe til meg tenker dere? Tenker at tilkallingsvikar er en grei jobb siden jeg da kan si nei de dagene jeg er dårlig. Men hvor? Barnehage er uaktuelt pga støynivå. Anonymous poster hash: 472ba...8b1
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Hva slags utdanning/bakgrunn har du? Anonymous poster hash: ef18c...289
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Hva slags utdanning/bakgrunn har du? Anonymous poster hash: ef18c...289 Service, butikk, kontor. Anonymous poster hash: 472ba...8b1
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Bestevenninna mi har fybromyalgi pluss litt ekstra plager. Hun er akkurat blitt kjørelærer, og synes det er helt supert. Da kan hun styre dagene selv, og legge opp løpet etter hvordan kroppen er. Kan jobbe mer på våren/sommeren når hun er mer venn med kroppen sin, og mindre om vinteren når kroppen motarbeider henne. Pluss at det er variert, bilkjøring, kontor, kurs osv. Høres ut som den reklamen, men hun har slitt i mange år, og tidligere vært ufør, men nå er hu i gang i arb.livet igjen og stråler som en sol, og har det så bra som hun ikke har hatt det på mange mange år. Anonymous poster hash: 6e0e5...d07
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Jeg jobber i butikk (ikke matbutikk) og er veldig fornøyd med det. Det aller verste jeg kan gjøre er å sitte eller stå i samme stilling over tid, bare det å sitte ved skrivepulten å betale regninger tar knekken på meg. Jeg er nødt til å ha jobb hvor jeg er i bevegelse hele tiden og ikke stivner. Butikkselger fungerer derfor bra. Jobber 2-3 dager i uken. Anonymous poster hash: 6a8a2...d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå