Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Vi skal ha nytt kjøkken. I dag har vi HTH kjøkken i kirsebærtre, svarte benker og svarte hvitevarer. Det er åpen løsning inn mot stor lys stue og stor spisestueløsning i brunsort tre og beige stoff stoler. Vi har klassisk voksen stil og tapeter i stuen med brede striper i lyst og beige. Vi vil ha nytt kjøkken. I dag fremstår kjøkkenet som litt maskulint og vi liker det. Helt sort kjøkken blir nok feil og vi ønsker å beholde vårt sorte kjøleskap, men ønsker ikke kirsebærtrefarget kjøkken. Har dere tips? Det er veldig mye romfølelse, lys og vinduer i hele huset. Anonymous poster hash: a12f7...8b8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Glatte fronter i grått (ikke høyglans), svart/stål/mørk bambus benkeplate, metrofliser, sjakkruter på gulvet, f.eks.? Anonymous poster hash: 283e5...4c1
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Tenkte også umiddelbart grå fronter. Men ville mikset inn mer tre tror jeg f.esk tre benkeplate og kanskje en apoteker benk et sted om det er plass? Da blir det ikke så sterilt som om man velger mye glass/børstet stål/stein. Også kan det bli kjempefint med mosaikk fliser mellom over og underskap Anonymous poster hash: 27542...d60
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Jeg trenger tre inn på kjøkkenet. Det er et stort trehus, hvitmalt og tradisjonellt klassisk stil. Grått er jeg litt usikker på. Har grå sofa og grått nytt vitrineskap og tvbenk, litt kjedelig, føler jeg. Mye kunst påvegger i moderne stil, ekte vakre ppersiske tepper i burguder, gyllent og blått (kjøkken) Enstavs eikeparkett på alle gulv, stort sett uten dørstokker. Gulvet blir likt over alt og drar det sammen. Jeg vil ha lys og varme, samt kjøkken somer mmaskulint, klassisk og varmt. Mye lys inn i rommene og store gulvflater. Anonymous poster hash: a12f7...8b8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Hva med eikekjøkken? Vi har det med sorte hvitevarer og nesten sort stenbenk og syns det er stilig. Anonymous poster hash: c4d72...7c9
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Eike kjøkken høres bra ut! Hvilket har du? Link? Jeg er ikke opptatt av status kjøkken og velger svært gjerne IKEA, men åpen for alt. Håper vi kan få er kjøkken vi er fornøyd med i 10-20 år. Kjøkkenet vi har nå er 18 år gammelt og er helt greit, det håper jeg vi vil tenke rundt nytt kjøkken om nye 15 år også. Anonymous poster hash: a12f7...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå