Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Synes de har vært for store hele livet, og ble værre etter tre svangerskap. Nå er tid bestilt, og jeg gleder meg! Andre som har gjort det? Anonymous poster hash: f6d5e...ac8
Salvador Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Synes de har vært for store hele livet, og ble værre etter tre svangerskap. Nå er tid bestilt, og jeg gleder meg! Andre som har gjort det? Anonymous poster hash: f6d5e...ac8 Har ikke gjort det, men ønsker å få det gjort! Lykke til! Du er tøff! Kan umulig være verre enn fødsel Et lite tips, det er billigere i sverige
Miamimom Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har faktisk mange venninner som har gjort det. Flere av de ble helt invalidisert av de store kjønnsleppene og har fått betraktelig høyere livskvalitet etter reduksjon.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Jeg kunne tenke meg å oppere de indre Anonymous poster hash: 266e7...b7e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Takk for positive svar. jeg vurderte Sverige, men sko det fra meg igjen da det ble for mye styr med å være vekk fra tre små barn. Lurer sånn på om det gjør veldig vondt etterpå? Har ikke sagt noe til mannen enda, og vet ikke hva han kommer til å si.. Men gjøres skal det! Etter siste svangerskap har jeg ikke tort å gå i svømmehall eller i bikini for den saks skyld, så dette blir en lettelse;) Anonymous poster hash: f6d5e...ac8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har faktisk mange venninner som har gjort det. Flere av de ble helt invalidisert av de store kjønnsleppene og har fått betraktelig høyere livskvalitet etter reduksjon. Ytre? Har inntrykk av at de fleste som operer seg, fjerner litt av de indre? Anonymous poster hash: f6d5e...ac8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Hvor store er kjønnsleppene for at de betegnes som store? Kan andre se dem når du dusjer?? Anonymous poster hash: 7422d...0a5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 Dere snakker vel om de indre, vel?? Anonymous poster hash: 12c31...59e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Hvor store er kjønnsleppene for at de betegnes som store? Kan andre se dem når du dusjer?? Anonymous poster hash: 7422d...0a5 Ja, de henger litt og er fyldige. Ikke pent.. Anonymous poster hash: f6d5e...ac8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 Er det ikke de indre dere snakker om? Anonymous poster hash: 14ed2...441
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 Dere snakker vel om de indre, vel?? Anonymous poster hash: 12c31...59e Ytre for min del. De indre er små og normale. HI Anonymous poster hash: f6d5e...ac8
Miamimom Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har faktisk mange venninner som har gjort det. Flere av de ble helt invalidisert av de store kjønnsleppene og har fått betraktelig høyere livskvalitet etter reduksjon.Ytre? Har inntrykk av at de fleste som operer seg, fjerner litt av de indre? Anonymous poster hash: f6d5e...ac8 Det varierer. De som hadde størst problemer fjernet indre, men kjenner flere som har fjernet av yte også.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #13 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har faktisk mange venninner som har gjort det. Flere av de ble helt invalidisert av de store kjønnsleppene og har fått betraktelig høyere livskvalitet etter reduksjon.Ytre? Har inntrykk av at de fleste som operer seg, fjerner litt av de indre? Anonymous poster hash: f6d5e...ac8 Det varierer. De som hadde størst problemer fjernet indre, men kjenner flere som har fjernet av yte også. Vet du om de hadde veldig vondt etterpå ? Anonymous poster hash: f6d5e...ac8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #14 Skrevet 29. mai 2014 Dytter litt så kanskje flere med erfaringer svarer;) Anonymous poster hash: f6d5e...ac8
Miamimom Skrevet 29. mai 2014 #15 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har faktisk mange venninner som har gjort det. Flere av de ble helt invalidisert av de store kjønnsleppene og har fått betraktelig høyere livskvalitet etter reduksjon.Ytre? Har inntrykk av at de fleste som operer seg, fjerner litt av de indre? Anonymous poster hash: f6d5e...ac8 Det varierer. De som hadde størst problemer fjernet indre, men kjenner flere som har fjernet av yte også.Vet du om de hadde veldig vondt etterpå ? Anonymous poster hash: f6d5e...ac8 Hun jeg kjenner best hadde veldig vondt noen få dager, så var det sårt og ømt en periode. Men ingen av de angrer. Jeg husker hvordan venninnen min så ut før, og det ble betydelig forskjell! Det var de indre hun tok da. Kunne bl.a ikke sykle før, og sex var også vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #16 Skrevet 30. mai 2014 Jeg har gjort det! Det forandret livet mitt totalt. Mine var vel 6 cm eller noe. Var helt grusomt flaut husker jeg. Det var vondt å sykle, gå uten truse, ri osv. Turte ikke ha sex uten å ha lyset slokket. Det gjør ganske vondt etter operasjonen, men det er så verdt det! Etter et par mnd fikk jeg min første kjæreste. Jeg hadde rett og slett ikke turt å gå inn i forhold med noen fordi jeg var så flau. Lykke til! Anonymous poster hash: 6c43b...6e7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 Jeg har gjort det! Det forandret livet mitt totalt. Mine var vel 6 cm eller noe. Var helt grusomt flaut husker jeg. Det var vondt å sykle, gå uten truse, ri osv. Turte ikke ha sex uten å ha lyset slokket. Det gjør ganske vondt etter operasjonen, men det er så verdt det! Etter et par mnd fikk jeg min første kjæreste. Jeg hadde rett og slett ikke turt å gå inn i forhold med noen fordi jeg var så flau. Lykke til! Anonymous poster hash: 6c43b...6e7 Forresten de indre jeg opererte, da, men sikkert like vondt med de ytre Anonymous poster hash: 6c43b...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå