Gå til innhold

Hva sa du til jordmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa du noe ekkelt under/rett etter fødsel?

Jeg måtte bare spørre om jeg hadde gjort på meg under fødselen :P måtte vite det. Var før jeg skulle sys.

Anonymous poster hash: 46ec0...1e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa ikke noe ekkelt, men holdt på å spørre om det var ungen som kom ut. Heldigvis så jeg ned og skjønte at det ikke bare var vannet som gikk... :D

Skrevet

Jeg brølte under første fødsel og ble litt irritert på jordmor for noe hun sa. Husker ikke hva de var, men jeg var ganske brå og sa "jeg gjør så godt jeg kan!"

Hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle gjøre noe sånt igjen så andre gangen var jeg helt rolig og sa ingenting. Jeg var overraskende hyggelig og samarbeidsvillig.

Anonymous poster hash: 0dc19...1c7

Skrevet

Jeg sa minst mulig under riene, hadde nok med meg selv.

Skrevet

Sa til legen da han kom for å snakke med meg før haste KS at han måtte passe på og ikke skjære i ungen min :) han svarte det nok gikk bra og at han hadde gjort KS før.

Anonymous poster hash: 76cd2...1ac

Skrevet

Da hun bad meg om å presse siste gang: "nei, nå revner klitten hvis jeg presser"

Det kjentes sånn ut :/

Anonymous poster hash: dd24a...303

Skrevet

Aner ikke, husker ingenting fra tiden på fødestua... Husker vagt at jeg måtte fytte meg over i en annen seng og trilles til hastesnitt.

Skrevet (endret)

Jeg sa: "Det der er fan meg ikke morkaka, nå driter jeg på meg!" Det var når morkaka skulle forløses.

Men det var morkaka... Hahaha...

Endret av Myrsnipa-med1blå&2rosa
Skrevet

Åhhhh, det lukter bæsj her, har jeg bæsja?

Anonymous poster hash: 27502...588
Skrevet

Jeg sa ikke noe stygt til henne, men jeg klaska til a i ansiktet med foten. Det var alt annet enn med vilje, men når hodet var på vei ut begynte hun å putte fingre oppi der, noe som sikkert skal gjøres, men det var så vondt at foten bare kom i affekt. Stakkars dame:/

Anonymous poster hash: 3208a...dca

Skrevet

Jeg sa hun var gal som hadde valgt å få fire unger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...