Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Hva finner dere på i løpet av en dag? Her lar jeg henne krabbe rundt innendørs for det meste. Leker på gulvet, får mat, tar endupp, får mat, leker. Går i det samme... En sjelden gang er vi og handler. Hender vi triller litt med vogna, men det er ingen (!) fine steder å trille her... Hva slags aktiviteter kan man gjøre? (Dårlig råd, så kan ikke vøre med på organiserte aktiviteter som koster penger) Anonymous poster hash: 1d20e...315
Gjest Turid87 Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Min er 10 mnd. Leser bøker, synger sanger, leker i hagen, fingermaler, går på lekeplassen, mater ender, besøker venner og familie, gjør husarbeid sammen :-), ser på tv, går turer..hun krever konstant underholdning, så får gjort det meste på denne lista hver eneste dag!
☆☆☆ Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Det var vel rundt den alderen leikeplassen byrja å friste.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Ok. Kan ikke besøke noen, er ikke ender her, ingen lekeplasser. Bor midt i skogen, hater egentlig å bo her kjeder meg ihjeeel.. Hadde hun gått enda, hadde det vel vært litt mer å finne på da, for henne Anonymous poster hash: 1d20e...315
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Finnes det ikke lekeplasser. Ingen hage? Parker? Jeg hadde ikke orket å bare være inne. Anonymous poster hash: 1afeb...c0d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Nei. Ingen parker, ingen lekeplasser. Vi har egen hage, men her er det ingenting. Er ikke bare inne, hender som sagt at vi er ute og triller. Eller litt i hagen. Men det er begrenset hvor gøy det er da, hun blir utålmodig til slutt. Har plaskebasseng, men det er enda for kaldt til å leke der, da. Anonymous poster hash: 1d20e...315
☆☆☆ Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Kva med å kjøpe sandkasse om det ikkje finst leikeplass? Dei minste er rimelige i pris.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 Det kan jo være en idé, har som sagt dårlig råd da...men hvis det er noen rimelige. Tenkte på en huske også. Anonymous poster hash: 1d20e...315
*Miss Marple* Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 På den alderen var Brios gåtralle uunnverlig. Da kom hun opp på to og ble mer selvhjulpen ute. Dere trenger jo ikke sandkasse heller, bare få en liten haug med sand å grave i. Ball er gøy. Huske og finne pinner og stener, rusle tur og ha med mat. Det er så godt for både kropp og sjel å komme seg ut litt. Og ofte så sober de små bedre når de får bruke kroppen sin litt ekstra også.
anonymsuperbruker Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 sjekk finn.no Det er ganske ofte lekeutstyr (sandkasser, husker, sklier osv.) gis bort eller selges billig.
anonymsuperbruker Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 sjekk finn.no Det er ganske ofte lekeutstyr (sandkasser, husker, sklier osv.) gis bort eller selges billig. gjorde et søk på uteleker http://www.finn.no/finn/torget/resultat?SEGMENT=0&ITEM_CONDITION=0&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_FREE&category=0/68&category=1/68/3912&category=2/68/3912/335&sort=5&periode=
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 Ta med noen inneleker ut på plenen, la henne bevege seg fritt. Min ettåring elsker å leke ut. Han leker med det som er tilgjengelig av ting, ikke nødvendigvis leker. Anonymous poster hash: 28b23...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå