Gå til innhold

Beskytte hender i sola

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man beskytte små babyhender mot sola? Solkrem, ja ja, men det beskytter jo bare til en viss grad. På hodet har man jo solhatt.

Anonymous poster hash: cfe4a...acb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hendene våre tåler mange ganger mer stråling enn resten av kroppen.

Anonymous poster hash: 86e08...ef2

Skrevet

Til og med babyhender? :) da kan jeg la hendene være i sola i mange timer av gangen uten å tenke mer på det?

Skrevet

Selv med solhatt skal ikke små babyer være i sola, så du slipper hele problemstillingen:) En vogn setter du i skyggen, ellers unngår du sola så godt du kan.

Anonymous poster hash: 3df47...aeb
Skrevet

Selv med solhatt skal ikke små babyer være i sola, så du slipper hele problemstillingen:) En vogn setter du i skyggen, ellers unngår du sola så godt du kan.

Anonymous poster hash: 3df47...aeb

Ettåring.

Hvorfor kan ikke babyen være i sola med solhatt?

He he, men skal vi oppholde oss i skyggen hele sommeren får vi en ny problemstilling: hva søren skal vi finne på? Sitte inne? Sitte i skyggen, løpe febrilsk etter ungen hvis h*n krabber ut i sola? Hver gang vi skal være ute, må ungen sitte i vogna, i skyggen?

Skrevet

Man smører med solkrem, har på solhatt og ev tynn, langermet trøye og begrenser tiden i solen. Dvs at baby kan leke i solen en stund, men at man sover og spiser i skyggen. Rett og slett søker skygge når det er mulig.

Husk at hendene er mye mer herdet av sol og vind enn resten av kroppen og tåler mer.

Skrevet

Hjelpes stakkars små og familier som låser seg inne pga sol. Not!

Hender tåler mye og sol er sunt pga d vitamin!

Anonymous poster hash: 64237...0d4

Skrevet

Solfaktor 50 uten parameter og parfyme for barn finnes fra mange leverandører, du finner det på apoteket :) Ellers skal ikke små barn være mye i direkte sollys, de bør være under parasoll eller lignende for det meste

Anonymous poster hash: 0a7a3...ea2

Skrevet

Smør med solkrem. Vi har vært på tur i varmere strøk nå i 7 uker, og det går kjempefint. Smør med solkrem og beskytt med klær det som kan. Så er vi ikke ute i sola hele dagen heller. I vogna sitter han i skygge under kalesjen.

Anonymous poster hash: 21640...0a6
Skrevet

Må jeg gå rundt og bære på parasoll når jeg bruker bæreselen i sommer da? ;) hi

Skrevet

Hva er det med rådet om å beskytte mest mulig mot direkte sollys uten å bli hysterisk er det du ikke skjønner?

Anonymous poster hash: 3b37a...77d

Skrevet

Hva er det med rådet om å beskytte mest mulig mot direkte sollys uten å bli hysterisk er det du ikke skjønner?

Anonymous poster hash: 3b37a...77d

Hva er det med folkeskikk du gikk glipp av?

Man går gjerne turer på flere timer i bæresele! Det er ikke "lite eksponering for sollys". Hodet går greit, pga hår og solhatt. Men hendene da? Utifra enkelte råd, virker det som at ungen skal holdes i skyggen for det meste. Parasoll = skygge.

Skrevet

Jammen herregud da, ta på ungen votter så er problemet løst!

Hvis du mener at solkrem ikke er bra nok, og du ikke vil være i skyggen så er votter den eneste logiske løsningen....

Skrevet

Hvis du mener at solkrem ikke er bra nok, og du ikke vil være i skyggen så er votter den eneste logiske løsningen....

Stakkars gubben din som må bo med et slikt hespetre av ei kjerring gitt ;) hvis du fortsatt har en gubbe, da :(

Skrevet

Stakkars gubben din som må bo med et slikt hespetre av ei kjerring gitt ;) hvis du fortsatt har en gubbe, da :(

For du er et ordentlig sjarmtroll selv mener du? ;)

Du finner jo ingen av svarene du får fornuftige, så da fikk du et til.

Det er jo ikke så fryktelig vanskelig å løse "problemet" ditt, du bare lager det titt vanskeligere enn det er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...