Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Eller hva det nå heter. Er det verdt pengene Anonymous poster hash: 194ca...1c6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 jeg synes ikke det er verdt det. bruker den SJELDENT. mye styr å vaske delene, og man må jo uansett ta frem fjøl og kniv for å skjære grønnsaken i en passe størrelse for dicern. Men brukte den da jeg skulle lage potetsalat til 17. mai, for da skulle jeg dele opp mange poteter. så det går jo fortere. Men sånn til hverdags... bruker den aldri. Anonymous poster hash: e29b3...a5c
Tante_Esel Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 helt bortkasta spør du meg....den ser jo så suveren ut på tv.... men ble kjempeskuffa! bruker den aldri...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Jeg bruker den når jeg lager lapskaus, fruktsalat o.l. Veldig grei, men man må fram med fjøl og kniv uansett. Kjekt å ha, men kunne også levd uten. Anonymous poster hash: bc206...2ee
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Nei, det er vel de mest bortkasta pengene jeg har brukt.. Anonymous poster hash: e9b37...0fb
valkyrien Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Har billigversjonen fra ebay, og bruker den hele tiden Vel verdt de 123 kr jeg betalte Men er usikker på om jeg ville kjøpt originalen, den er dyr...
Subwoofer Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har den og er veldig fornøyd. Bruker den ikke så ofte (ca en gang annen hver uke), men er glad jeg har den de gangene jeg bruker den
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har nicer dizer, vet ikke om det er pluss, fikk den i julegave. Bruker den ofte, men vi spiser mye salat i familien og vi liker små biter, pluss bruker den mye når jeg lager mat til minste medlemmet i familien (1år) den lager perfekt størrelse på bitene til henne Anonymous poster hash: 7cb4c...ef0
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Den står og støver ned i skapet. Når jeg likevel må ut med fjøla og kniven for å kutte bitene i passe biter til dizer'en hakker jeg de like gjerne for hånd og slipper plukke fra hverandre og vaske den maskinen etterpå. Den er for så vidt enkel å rengjøre da, jeg tar den i maskinen, men tar den nesten aldri frem likevel. Eneste gangen den blir brukt er når jeg skal lage veldig mye av noe... Anonymous poster hash: 6afed...264
Fandens Oldemor Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 Har billigversjonen fra ebay, og bruker den hele tiden Vel verdt de 123 kr jeg betalte Men er usikker på om jeg ville kjøpt originalen, den er dyr... Husker du hva den het på eBay?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 Har billigversjonen fra ebay, og bruker den hele tiden Vel verdt de 123 kr jeg betalte Men er usikker på om jeg ville kjøpt originalen, den er dyr... Husker du hva den het på eBay? Heter det samme der... http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=nicer+dicer+plus&rt=nc&LH_BIN=1 Anonymous poster hash: 6afed...264
Fandens Oldemor Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 Har billigversjonen fra ebay, og bruker den hele tiden Vel verdt de 123 kr jeg betalte Men er usikker på om jeg ville kjøpt originalen, den er dyr... Husker du hva den het på eBay? Heter det samme der... http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=nicer+dicer+plus&rt=nc&LH_BIN=1 Anonymous poster hash: 6afed...264 Takk!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 29. mai 2014 #13 Skrevet 29. mai 2014 Nicer Dicer Plus er et jeg angrer mest på at jeg noen gang kjøpte.. Man må uansett skrelle og kutte opp løk osv i mindre biter for så å få kuttet dem i mindre biter på Diceren. Dobbelt så mye oppvask!! Det eneste den var fin på var da jeg skulle lage potetgull. Da fikk jeg fine, tynne skiver på den ene saken som følger med. De har forresten en lignende på Jula. Halvparten i pris, om ikke mer enn det og!
valkyrien Skrevet 29. mai 2014 #14 Skrevet 29. mai 2014 Tror både sparkjøp og clas ohlson har noe lignende til en rimelig penge også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå