Gå til innhold

Noen som har nicer dizer pluss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva det nå heter.

Er det verdt pengene

Anonymous poster hash: 194ca...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes ikke det er verdt det. bruker den SJELDENT. mye styr å vaske delene, og man må jo uansett ta frem fjøl og kniv for å skjære grønnsaken i en passe størrelse for dicern. Men brukte den da jeg skulle lage potetsalat til 17. mai, for da skulle jeg dele opp mange poteter. så det går jo fortere. Men sånn til hverdags... bruker den aldri.

Anonymous poster hash: e29b3...a5c
Skrevet

helt bortkasta spør du meg....den ser jo så suveren ut på tv.... men ble kjempeskuffa! bruker den aldri...

Skrevet

Jeg bruker den når jeg lager lapskaus, fruktsalat o.l. Veldig grei, men man må fram med fjøl og kniv uansett. Kjekt å ha, men kunne også levd uten.

Anonymous poster hash: bc206...2ee

Skrevet

Nei, det er vel de mest bortkasta pengene jeg har brukt..

Anonymous poster hash: e9b37...0fb

Skrevet

Har billigversjonen fra ebay, og bruker den hele tiden :) Vel verdt de 123 kr jeg betalte :P Men er usikker på om jeg ville kjøpt originalen, den er dyr...

Skrevet

Jeg har den og er veldig fornøyd. Bruker den ikke så ofte (ca en gang annen hver uke), men er glad jeg har den de gangene jeg bruker den

Skrevet

Jeg har nicer dizer, vet ikke om det er pluss, fikk den i julegave. Bruker den ofte, men vi spiser mye salat i familien og vi liker små biter, pluss bruker den mye når jeg lager mat til minste medlemmet i familien (1år) den lager perfekt størrelse på bitene til henne

Anonymous poster hash: 7cb4c...ef0

Skrevet

Den står og støver ned i skapet.

Når jeg likevel må ut med fjøla og kniven for å kutte bitene i passe biter til dizer'en hakker jeg de like gjerne for hånd og slipper plukke fra hverandre og vaske den maskinen etterpå. Den er for så vidt enkel å rengjøre da, jeg tar den i maskinen, men tar den nesten aldri frem likevel. Eneste gangen den blir brukt er når jeg skal lage veldig mye av noe...

Anonymous poster hash: 6afed...264
Skrevet

Har billigversjonen fra ebay, og bruker den hele tiden :) Vel verdt de 123 kr jeg betalte :P Men er usikker på om jeg ville kjøpt originalen, den er dyr...

Husker du hva den het på eBay? :)

Skrevet

Nicer Dicer Plus er et jeg angrer mest på at jeg noen gang kjøpte.. Man må uansett skrelle og kutte opp løk osv i mindre biter for så å få kuttet dem i mindre biter på Diceren. Dobbelt så mye oppvask!!

Det eneste den var fin på var da jeg skulle lage potetgull. Da fikk jeg fine, tynne skiver på den ene saken som følger med.

De har forresten en lignende på Jula. Halvparten i pris, om ikke mer enn det og!

Skrevet

Tror både sparkjøp og clas ohlson har noe lignende til en rimelig penge også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...