Gå til innhold

Hybelboere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har opptil flere små fuglefamilier som har flyttet inn under takstenene og det er et himla liv med små fuglemammaer som flyr til og fra og små åpne nebb som piper og piper og aldri blir fornøyde.

Så nå holder jeg på en måte både kost og losji siden jeg legger brødsmuler strategisk plassert for å lette hverdagen til mine små medsøstre :) så slipper de å fly så langt etter maten.

Mannen uffer og stønner over fuglebæsj og annen skitt, men jeg syns det er så koselig - og så er det jo bare for en kort periode.

Det er min torsdagselsk❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, du er skjønn! Nå sitter jeg og smiler for meg selv og ser for meg deg plassere små lokale remarimiprix-utsalg rundt omkring på tomta.  :strix:

Skrevet

Mens ungene hyler og krever mat så har mor og far seg rett og slett en liten hyrdestund i takrenna.

Hadde neppe kommet på Gaustads topp ti av mother of the year den snella der altså 😜

Kanskje det er brødsmulene som er så lett tilgjengelig som gir mor overskudd til å være litt fuglekjæreste og ikke bare mamma?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

:fnise:

Så koselig da! :)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet (endret)

Denne tråden ga meg rett og slett en skikkelig god følelse :)

Snill du er :)

Endret av Jigglewiggle
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Du er da gjennomført god som tenker på fuglebarna og som sørger for at mamma og pappa ikke blir skilt fordi mamma er så sliten - jeg sier elsk til deg for det!

Sola skinner, ungene skal få is og det er hælj - elsk all over!

Og litt nerding til Luten; jeg er nå offisielt hekta på ncis.. Mer på sesong 1, mye jeg ikke har fått med meg:) og Mark Harmon har et solid snev av distingvert herre over seg. Not bad, not bad at all!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...