Gå til innhold

"Du bestemmer ikke over mine barn!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så pisselei naboene og naboungene! Mine barn er hos bestefar i dag og jeg sitter ute i hagen for å lese bok og slappe litt av. Inn ramler naboungene og jeg gir beskjed om at de ikke kan være her i dag for ungene er ikke hjemme. De sier at mora sa det var greit, men da sier jeg at det passer ikke og er ikke greit i dag.

Ungene går hjem og rett etterpå kommer mora deres trampende inn i hagen. "Du bestemmer ikke over mine barn!" og kjefter på meg. Snakk om folkeskikk!

Jeg er så sinnsykt lei av de idiotene!!!

Anonymous poster hash: 7f51e...eeb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahal for en idiot av en mor. Du skulle svart at du bestemmer over din egen tomt og hage. Og kjeppjagd dem vekk.

Anonymous poster hash: f01e4...0c2

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Hæh? Mener naboen at hun bestemmer om hennes barn kan være hos deg eller ikke?

Skrevet

Sa at jeg bestemmer i min hage. Håper hun ble så sur at hun ALDRI snakker til meg igjen

HI

Anonymous poster hash: c7e84...769
Skrevet

Hææ? Greit at du ikke bestemmer over hennes barn, men du bestemmer da over ditt eget hus og eiendom?!? Sprøeste jeg har hørt.

Skrevet

Sa at jeg bestemmer i min hage. Håper hun ble så sur at hun ALDRI snakker til meg igjen

HI

Det hadde vel vært best.

Anonymous poster hash: f01e4...0c2

Skrevet

Hva sa hun når du sa det da?

Skrevet

Hææ? Greit at du ikke bestemmer over hennes barn, men du bestemmer da over ditt eget hus og eiendom?!? Sprøeste jeg har hørt.

Hun mente at jeg ikke hadde rett til å fortelle hva hennes barn skulle gjøre og at hun bestemmer over ungene. Ga ingen mening....

HI

Skrevet

Hva sa hun når du sa det da?

Hu lira av seg masse greier om at jeg ikke hadde rett til å bestemme over barna hennes og fortelle hva de skulle gjøre. Veldig spesielt.

HI

Skrevet

Haha da får hun komme til meg og prøve seg. Jeg bestemmer over min hage og barna som leker hos meg når foreldrene selv ikke er her og irettesetter de , vel de bestemmer jeg over også. Like it or go home! Herregud for ei kråke av ei dame. Hadde ikke klart å styre meg men hausa hun vekk med hageslangen eller noe ;)

Skrevet

Sikker på at ikke ungene hennes har gått hjem å fortalt en ufullstndig sannhet om at du kjeftet på dem eller et eller annet? Altså ikke fortalt hele sammenhengen? Barn er noen utspekulterte smådyr av og til ;)

Skrevet

Så for å følge hennes logikk: Du kan si til barna dine at de får lov til å gå inn i deres hus og leke der, når det passer deg? Og de kan ikke protestere, for da bestemmer de over dine barn? Oi...

Anonymous poster hash: 47798...021
Skrevet

Hjelpes! Så hun tror hun har rett til å bruke din hage når det passer for henne? Tror jeg ville sagt klart i fra her. Kanskje blir hun så fornærmet at hun holder seg unna.

Skrevet

De ungene hadde aldri fått kommet på min tomt igjen, pga moren. Uaktuelt.

Anonymous poster hash: 00a09...cc5

Skrevet

Hmm ... Såg ikke logikken i den tankegangen nei.

Men da vet jo du at du kan sende dine barn bort til dem når hennes ikke er hjemme ;)

Skrevet

Ja, for det lønner seg alltid å ta hevnen ut over barna. God plan...

Til HI, du er i din fulle rett til å si nei. Det hadde du vært selv om dine barn var hjemme, og ser bare ikke passet. Så drit i mora, men oppfør deg normalt mot barna. Er tross alt ikke deres feil at mora deres er sprø.

Skrevet

Syns du ikke at det er teit å la det gå utover ungene fordi moren er dust? Det er jo ikke deres feil. Så lenge ikke de er helt ute da ;)

Skrevet

Sjarmerende egenskaper hos enkelte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...