bIomstre Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 (endret) Jærbyggarar? Øh... MEN, det jeg egentlig skulle lure på: - Søndagstur langs nasjonal turistveg Jæren (Stvg-Brusand), hvor stoppe å spise? Endret 29. mai 2014 av bIomstre
amandine Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Fleirne jærbue! Matservering er det verre med..
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Mannen sier jærbua. Sikkert litt seint med svar om maten. Enda lenger enn Brusand, rett forbi Ogna ligger Svingen grill og der har de veldig god mat Eller har de Happy Time på Bryne med masse god mat
bIomstre Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2014 Mannen sier jærbua. Sikkert litt seint med svar om maten. Enda lenger enn Brusand, rett forbi Ogna ligger Svingen grill og der har de veldig god mat Eller har de Happy Time på Bryne med masse god mat Takker, ikke for sen, lenge te søndag
stjertløvetann Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Ein jærbu, fleire jærbua ja. Og såvidt jeg erindrer så bugner det ikke over av spisesteder på veien fra Bore til Brusand, så jeg ville heller tatt med en superduper nistepakke slash piknik-kurv og tatt turen innom Friluftshuset på Orre, og kanskje lusket litt rundt i sanddynene der. http://jarenfri.no/no/steder/friluftshuset-orre/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå