Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 En t shorte det stod "cockies makes me stronger" syntes det var kult. Gi litt faen i hva andre mener Anonymous poster hash: 549f4...3a4
Gjest beef sister Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 (endret) "Cockie A caribbean (mostly Jamaican) word for Penis. Put di cockie inna mi hole." Morsom t-skjorte! Endret 29. mai 2014 av beef sister
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Jeg synes det er tragisk at noen er så ignorante overfor egen helse. "Hey, jeg bygger livsfarlig fett på magen og er stolt av det". Kunne likegodt ha forherliget heroin, tobakk og andre helseskadelige stoffer. Jeg blir imponert over folk som viser seg frem full av selvtillit jeg. På facebook er det et bilde for tiden med en meget kraftig dame som går i bikini nedover ei gate, og en mann gir henne high five. Flott! Anonymous poster hash: f8fcb...927
Elina Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Så en narkoman med en t-skjorte der det sto "Heroin made this body". Helt seriøst! Ut ifra hans utseende så var det jo ikke akkurat en reklameplakat.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Jeg syns det er kult. Glad vi har forskjellige kropper og fasonger jeg. Noen er tynne, noen er kraftige og noen midt i mellom. Enn hvis vi kunne ha akseptert dette. Istedet skal vi hele tiden hakke og rakke ned på andre. Jeg er tykk, men mine kg ligger medt over rumpe og lår, så ikke helsefarlig. Jeg jobber med å akseptere mine kg som har kommet for å bli. Jeg trimmer, spiser variert for det meste sunn mat, men spiser ikke så jeg har manko av kcal, så går ikke ned. Så jeg må bare akseptere det. Og det håper jeg dere kan gjøre også. Aksepter at andre har forskjellige kropper. Jeg kjenner flere med " perfekte kropper". Godt trente er de, men de gar et helt forskrudd forhold til mat. Kadter opp innimellom når de har dårlige perioder. Utad ser de bra ut, men innvendig er de ikke det. Jeg vil aldri bli som dem. Heller tykk og lykkelig enn tynn og veltrent og helt fucka i hodet. Nyt livet, og kos dere heller som dere er, nyyyt hver dag vi kan være friske. En vet aldri når den dagen kommer da vi ikke lenger kan løpe over plena, eller gå langs stranden... Anonymous poster hash: c4e0a...e04
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Jeg driter i hvor dårlig helse andre velger å ha. Det er GREIT å ha selvtillit og velge å stå for egne valg. Fint at de velger selv! Så lenge fedme ikke glorifiseres og snakkes opp i skyene. For det er ikke noe man skal oppfordre andre til å bli, feit altså. Anonymous poster hash: 89b54...5d8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Jeg syns det er kult. Glad vi har forskjellige kropper og fasonger jeg. Noen er tynne, noen er kraftige og noen midt i mellom. Enn hvis vi kunne ha akseptert dette. Istedet skal vi hele tiden hakke og rakke ned på andre. Jeg er tykk, men mine kg ligger medt over rumpe og lår, så ikke helsefarlig. Jeg jobber med å akseptere mine kg som har kommet for å bli. Jeg trimmer, spiser variert for det meste sunn mat, men spiser ikke så jeg har manko av kcal, så går ikke ned. Så jeg må bare akseptere det. Og det håper jeg dere kan gjøre også. Aksepter at andre har forskjellige kropper. Jeg kjenner flere med " perfekte kropper". Godt trente er de, men de gar et helt forskrudd forhold til mat. Kadter opp innimellom når de har dårlige perioder. Utad ser de bra ut, men innvendig er de ikke det. Jeg vil aldri bli som dem. Heller tykk og lykkelig enn tynn og veltrent og helt fucka i hodet. Nyt livet, og kos dere heller som dere er, nyyyt hver dag vi kan være friske. En vet aldri når den dagen kommer da vi ikke lenger kan løpe over plena, eller gå langs stranden... Anonymous poster hash: c4e0a...e04 All fedme er helsefarlig. Stor livvidde øker sjansene for sykdommer betraktelig ja, men du skal ikke kimse av mye fett rundt rumpe og lår heller. Var jeg deg ville jeg jobbet med å bli kvitt ihvertfall en del av det fremfor å akseptere at det er der. Anonymous poster hash: bcfb3...08f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Jeg synes det er tragisk at noen er så ignorante overfor egen helse. "Hey, jeg bygger livsfarlig fett på magen og er stolt av det". Kunne likegodt ha forherliget heroin, tobakk og andre helseskadelige stoffer. Jeg blir imponert over folk som viser seg frem full av selvtillit jeg. På facebook er det et bilde for tiden med en meget kraftig dame som går i bikini nedover ei gate, og en mann gir henne high five. Flott! Anonymous poster hash: f8fcb...927 Hun er antakelig ikke stolt av det, men drittlei av at andre bryr seg med noe de strengt tatt ikke har noe med. Anonymous poster hash: 2bf1d...259
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 Så en narkoman med en t-skjorte der det sto "Heroin made this body". Helt seriøst! Ut ifra hans utseende så var det jo ikke akkurat en reklameplakat. Var antakelig ikke ment som reklame, heller. Snarere en advarsel, vil jeg tro. Og så er det ikke forbudt å ha humor selv om man er narkoman. Vil tro en god porsjon galgenhumor kommer godt med. Anonymous poster hash: 2bf1d...259
gale damen Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 … og ingen av dere ser at det er en forskjell på cockies og cookies?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 … og ingen av dere ser at det er en forskjell på cockies og cookies? Helt tydelig ikke, selv ikke etter en forklaring helt først i tråden.. Vanskelig det der... Anonymous poster hash: 805ec...94b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #13 Skrevet 29. mai 2014 Jeg syns det er kult. Glad vi har forskjellige kropper og fasonger jeg. Noen er tynne, noen er kraftige og noen midt i mellom. Enn hvis vi kunne ha akseptert dette. Istedet skal vi hele tiden hakke og rakke ned på andre. Jeg er tykk, men mine kg ligger medt over rumpe og lår, så ikke helsefarlig. Jeg jobber med å akseptere mine kg som har kommet for å bli. Jeg trimmer, spiser variert for det meste sunn mat, men spiser ikke så jeg har manko av kcal, så går ikke ned. Så jeg må bare akseptere det. Og det håper jeg dere kan gjøre også. Aksepter at andre har forskjellige kropper. Jeg kjenner flere med " perfekte kropper". Godt trente er de, men de gar et helt forskrudd forhold til mat. Kadter opp innimellom når de har dårlige perioder. Utad ser de bra ut, men innvendig er de ikke det. Jeg vil aldri bli som dem. Heller tykk og lykkelig enn tynn og veltrent og helt fucka i hodet. Nyt livet, og kos dere heller som dere er, nyyyt hver dag vi kan være friske. En vet aldri når den dagen kommer da vi ikke lenger kan løpe over plena, eller gå langs stranden... Anonymous poster hash: c4e0a...e04 All fedme er helsefarlig. Stor livvidde øker sjansene for sykdommer betraktelig ja, men du skal ikke kimse av mye fett rundt rumpe og lår heller. Var jeg deg ville jeg jobbet med å bli kvitt ihvertfall en del av det fremfor å akseptere at det er der. Anonymous poster hash: bcfb3...08f Du er klar over at det er mange rapporter som bekrefter at det er sunnere å ha litt for mye på kroppen og å være aktiv, enn å være tynn og inaktiv? Det er ikke slik at tynne er forskånet fra livstilsykdommer heller. Men såkalt altfor mye på kroppen er ikke bra uansett. Anonymous poster hash: 405df...f60
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #14 Skrevet 29. mai 2014 … og ingen av dere ser at det er en forskjell på cockies og cookies? Kanskje TS skrev feil, at det stod cookies. Jeg trur det. Klart overvekt er farlig men ikke alle har super forbrenning og helse til å trimme ofte og da kommer dessverre kiloene. Noen sliter også psykisk. En gang på butikken så stod jeg og kikket nedi frysedisken og da kom det en veldig overvektig fyr ved siden av meg og fylte da handlevogna med grandiosa. Jeg havnet bak han i kassa litt senere. Kanskje han handlet til en fest men kanskje til seg selv. Han handlet grandiosa, brus, potetgull og sjokolade. Få ville handlet bare det til seg selv men kanskje var han psykisk syk. Og slik "mat" er veldig avhengighetsskapende, sjokolade og sukker er sammenlignet med heroin. Anonymous poster hash: 99595...feb
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #15 Skrevet 29. mai 2014 Jeg syns det er kult. Glad vi har forskjellige kropper og fasonger jeg. Noen er tynne, noen er kraftige og noen midt i mellom. Enn hvis vi kunne ha akseptert dette. Istedet skal vi hele tiden hakke og rakke ned på andre. Jeg er tykk, men mine kg ligger medt over rumpe og lår, så ikke helsefarlig. Jeg jobber med å akseptere mine kg som har kommet for å bli. Jeg trimmer, spiser variert for det meste sunn mat, men spiser ikke så jeg har manko av kcal, så går ikke ned. Så jeg må bare akseptere det. Og det håper jeg dere kan gjøre også. Aksepter at andre har forskjellige kropper. Jeg kjenner flere med " perfekte kropper". Godt trente er de, men de gar et helt forskrudd forhold til mat. Kadter opp innimellom når de har dårlige perioder. Utad ser de bra ut, men innvendig er de ikke det. Jeg vil aldri bli som dem. Heller tykk og lykkelig enn tynn og veltrent og helt fucka i hodet. Nyt livet, og kos dere heller som dere er, nyyyt hver dag vi kan være friske. En vet aldri når den dagen kommer da vi ikke lenger kan løpe over plena, eller gå langs stranden... Anonymous poster hash: c4e0a...e04 All fedme er helsefarlig. Stor livvidde øker sjansene for sykdommer betraktelig ja, men du skal ikke kimse av mye fett rundt rumpe og lår heller. Var jeg deg ville jeg jobbet med å bli kvitt ihvertfall en del av det fremfor å akseptere at det er der. Anonymous poster hash: bcfb3...08f Du er klar over at det er mange rapporter som bekrefter at det er sunnere å ha litt for mye på kroppen og å være aktiv, enn å være tynn og inaktiv? Det er ikke slik at tynne er forskånet fra livstilsykdommer heller. Men såkalt altfor mye på kroppen er ikke bra uansett. Anonymous poster hash: 405df...f60 Og hvor har jeg hyllet en tynn kropp? Ingen steder. Gjennomsnittlig slank er det ultimate. Det vil si verken tykk eller veldig tynn! Anonymous poster hash: bcfb3...08f
ærlig talt Skrevet 29. mai 2014 #16 Skrevet 29. mai 2014 Om det er kaker det er snakk om, så synes jeg det var en morsom t-skjorte. Litt selvironi og humor må da være lov? 😊
Miamimom Skrevet 29. mai 2014 #17 Skrevet 29. mai 2014 Om det er kaker det er snakk om, så synes jeg det var en morsom t-skjorte. Litt selvironi og humor må da være lov? 😊Litt morsomt hvis det er penis også da :- P hehe..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #18 Skrevet 29. mai 2014 Jeg skrev feil, er cookies det skulle stå. Med Bilde av en cookie og Anonymous poster hash: 549f4...3a4
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #19 Skrevet 29. mai 2014 … og ingen av dere ser at det er en forskjell på cockies og cookies?Kanskje TS skrev feil, at det stod cookies. Jeg trur det. Klart overvekt er farlig men ikke alle har super forbrenning og helse til å trimme ofte og da kommer dessverre kiloene. Noen sliter også psykisk. En gang på butikken så stod jeg og kikket nedi frysedisken og da kom det en veldig overvektig fyr ved siden av meg og fylte da handlevogna med grandiosa. Jeg havnet bak han i kassa litt senere. Kanskje han handlet til en fest men kanskje til seg selv. Han handlet grandiosa, brus, potetgull og sjokolade. Få ville handlet bare det til seg selv men kanskje var han psykisk syk. Og slik "mat" er veldig avhengighetsskapende, sjokolade og sukker er sammenlignet med heroin. Anonymous poster hash: 99595...feb Snakk om og dømme folk Anonymous poster hash: a59f8...e7f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #20 Skrevet 29. mai 2014 Jeg syns det er kult. Glad vi har forskjellige kropper og fasonger jeg. Noen er tynne, noen er kraftige og noen midt i mellom. Enn hvis vi kunne ha akseptert dette. Istedet skal vi hele tiden hakke og rakke ned på andre. Jeg er tykk, men mine kg ligger medt over rumpe og lår, så ikke helsefarlig. Jeg jobber med å akseptere mine kg som har kommet for å bli. Jeg trimmer, spiser variert for det meste sunn mat, men spiser ikke så jeg har manko av kcal, så går ikke ned. Så jeg må bare akseptere det. Og det håper jeg dere kan gjøre også. Aksepter at andre har forskjellige kropper. Jeg kjenner flere med " perfekte kropper". Godt trente er de, men de gar et helt forskrudd forhold til mat. Kadter opp innimellom når de har dårlige perioder. Utad ser de bra ut, men innvendig er de ikke det. Jeg vil aldri bli som dem. Heller tykk og lykkelig enn tynn og veltrent og helt fucka i hodet. Nyt livet, og kos dere heller som dere er, nyyyt hver dag vi kan være friske. En vet aldri når den dagen kommer da vi ikke lenger kan løpe over plena, eller gå langs stranden... Anonymous poster hash: c4e0a...e04 All fedme er helsefarlig. Stor livvidde øker sjansene for sykdommer betraktelig ja, men du skal ikke kimse av mye fett rundt rumpe og lår heller. Var jeg deg ville jeg jobbet med å bli kvitt ihvertfall en del av det fremfor å akseptere at det er der. Anonymous poster hash: bcfb3...08f Du er klar over at det er mange rapporter som bekrefter at det er sunnere å ha litt for mye på kroppen og å være aktiv, enn å være tynn og inaktiv? Det er ikke slik at tynne er forskånet fra livstilsykdommer heller. Men såkalt altfor mye på kroppen er ikke bra uansett. Anonymous poster hash: 405df...f60 Og hvor har jeg hyllet en tynn kropp? Ingen steder. Gjennomsnittlig slank er det ultimate. Det vil si verken tykk eller veldig tynn! Anonymous poster hash: bcfb3...08f Nei, det er faktisk ikke det. De med litt ekstra fett lever lengst, men da snakker vi ikke kraftig overvekt, men litt for mye. Det har vært veldig mye forskning på slikt i det siste. Anonymous poster hash: 01248...d70
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #21 Skrevet 29. mai 2014 Jeg syns det er kult. Glad vi har forskjellige kropper og fasonger jeg. Noen er tynne, noen er kraftige og noen midt i mellom. Enn hvis vi kunne ha akseptert dette. Istedet skal vi hele tiden hakke og rakke ned på andre. Jeg er tykk, men mine kg ligger medt over rumpe og lår, så ikke helsefarlig. Jeg jobber med å akseptere mine kg som har kommet for å bli. Jeg trimmer, spiser variert for det meste sunn mat, men spiser ikke så jeg har manko av kcal, så går ikke ned. Så jeg må bare akseptere det. Og det håper jeg dere kan gjøre også. Aksepter at andre har forskjellige kropper. Jeg kjenner flere med " perfekte kropper". Godt trente er de, men de gar et helt forskrudd forhold til mat. Kadter opp innimellom når de har dårlige perioder. Utad ser de bra ut, men innvendig er de ikke det. Jeg vil aldri bli som dem. Heller tykk og lykkelig enn tynn og veltrent og helt fucka i hodet. Nyt livet, og kos dere heller som dere er, nyyyt hver dag vi kan være friske. En vet aldri når den dagen kommer da vi ikke lenger kan løpe over plena, eller gå langs stranden... Anonymous poster hash: c4e0a...e04 All fedme er helsefarlig. Stor livvidde øker sjansene for sykdommer betraktelig ja, men du skal ikke kimse av mye fett rundt rumpe og lår heller. Var jeg deg ville jeg jobbet med å bli kvitt ihvertfall en del av det fremfor å akseptere at det er der. Anonymous poster hash: bcfb3...08f Du er klar over at det er mange rapporter som bekrefter at det er sunnere å ha litt for mye på kroppen og å være aktiv, enn å være tynn og inaktiv? Det er ikke slik at tynne er forskånet fra livstilsykdommer heller. Men såkalt altfor mye på kroppen er ikke bra uansett. Anonymous poster hash: 405df...f60 Og hvor har jeg hyllet en tynn kropp? Ingen steder. Gjennomsnittlig slank er det ultimate. Det vil si verken tykk eller veldig tynn! Anonymous poster hash: bcfb3...08f Nei, det er faktisk ikke det. De med litt ekstra fett lever lengst, men da snakker vi ikke kraftig overvekt, men litt for mye. Det har vært veldig mye forskning på slikt i det siste. Anonymous poster hash: 01248...d70 Du får slenge ved en SERIØS link i det minste. Anonymous poster hash: bcfb3...08f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #22 Skrevet 29. mai 2014 Lurer på om folk hadde syntes det var like tøft og selvironisk om det var en røyker som gikk med en t-skjorte med teksten "Sigarettes makes me get cancer"? Anonymous poster hash: eb7ed...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå