Gå til innhold

Nå er jeg sur!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Minste er syk og det er strålende vær ute. Varmt og sol fra blå himmel. Mannen er i permisjon for tiden og kan være ute hver dag. Nå dro han og eldste på sykkeltur og jeg må være inne hjemme. Ja jeg sutrer som emamnem fireåring.

 

Anonymous poster hash: 7569e...1e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men snakker dere ikke sammen og planlegger dagen da?

 

Dagen er ennå ung og du kan sikkert ta deg en fin tur i ettermiddag?

Skrevet

Men snakker dere ikke sammen og planlegger dagen da?

 

Dagen er ennå ung og du kan sikkert ta deg en fin tur i ettermiddag?

Joda vi gjør det, men jeg er sur uansett ;)

 

Anonymous poster hash: 7569e...1e4

Skrevet

Hvis han er i pappapermisjon, syns jeg han kunne vært hjemme med minsten og du kunne dratt ut med den største.

Skrevet

Emamnem???

 

Anonymous poster hash: 4b5ed...bc3

Skrevet

Emamnem???

 

Anonymous poster hash: 4b5ed...bc3

En annen

 

Anonymous poster hash: 7569e...1e4

Skrevet

Er problemet at han ikke spurte deg om du ville ut med eldste, bare dro de?

 

For å si det sånn: Når et barn er syk, må en av foreldrene være inne med barnet, uavhengig av vær. Vi har også et barn som er mye syk, så jeg vet akkurat hvordan det er å føle seg "låst" inne og egentlig ha lyst til å ut. Men om mannen, eller et annet familiemedlem, tar med seg de to andre barna ut, synes jeg ikke det er noe problem. Med en mann som jobber en del i helgene har jeg ofte sittet inne med både sykt barn og rastløse søsken, som er for små til å være ute alene. DA syns jeg det er et problem!

 

Ta deg en tur ut når mannen er tilbake. Verre er det ikke.



Anonymous poster hash: 1dca4...556
Skrevet

Minste er syk og det er strålende vær ute. Varmt og sol fra blå himmel. Mannen er i permisjon for tiden og kan være ute hver dag. Nå dro han og eldste på sykkeltur og jeg må være inne hjemme. Ja jeg sutrer som emamnem fireåring.

 

Anonymous poster hash: 7569e...1e4

Men hvis mannen er hjemme i permisjon så kunne vel han ha vært hjemme med minsten, og du reist på sykkeltur med den eldste?

 

Anonymous poster hash: c9a16...2ad

Skrevet

Ser ikke helt problemet..............................................................................

Slitt å sutre, kan være glad for at han i det minste tok seg av et av barna..

Enkelte her inne får ikke så mye hjelp en gang....

Så ta deg sammen dame...



Anonymous poster hash: f25b0...298
Skrevet

 

 

Minste er syk og det er strålende vær ute. Varmt og sol fra blå himmel. Mannen er i permisjon for tiden og kan være ute hver dag. Nå dro han og eldste på sykkeltur og jeg må være inne hjemme. Ja jeg sutrer som emamnem fireåring.

 

Anonymous poster hash: 7569e...1e4

Men hvis mannen er hjemme i permisjon så kunne vel han ha vært hjemme med minsten, og du reist på sykkeltur med den eldste?

 

Anonymous poster hash: c9a16...2ad

Nå var det vel kanskje muligens akkurat det hi mente?

 

Anonymous poster hash: fcb48...c1b

Skrevet

Sett deg på verandaen da? Ungen kan fint være litt ute på verandaen også selv om han er syk. Men om han sover inne på sofaen eller koser seg med tv så kan du jo sitte ute litt imens.

Skrevet

Så du unner ikke mannen å elste å finne på noe sammen? Er det så ille og nyte dagen hjemme for deg? Hva med å sette barna litt først forran deg selv?

 

Anonymous poster hash: 4238e...732

Skrevet

Hvis mannen er i permisjon og du mye borte fra barna, så er det kanskje godt for den som er syk å få litt tid med mamma?

 

Anonymous poster hash: 0e9d1...896

Skrevet

Jeg er i samme situasjon, men er ikke sur fordet;) Når barna er syke så er det stort sett mamma de vil til her i huset vertfall. Ligger nå i senga med en sovende ettåring på armen fordi det er det eneste stedet hun vil sove i dag. Godt man har ipad;)

 

Anonymous poster hash: 365d2...5e4

Skrevet

 

 

Minste er syk og det er strålende vær ute. Varmt og sol fra blå himmel. Mannen er i permisjon for tiden og kan være ute hver dag. Nå dro han og eldste på sykkeltur og jeg må være inne hjemme. Ja jeg sutrer som emamnem fireåring.

 

Anonymous poster hash: 7569e...1e4

Men hvis mannen er hjemme i permisjon så kunne vel han ha vært hjemme med minsten, og du reist på sykkeltur med den eldste?

 

Anonymous poster hash: c9a16...2ad

Nå var det vel kanskje muligens akkurat det hi mente?

 

Anonymous poster hash: fcb48...c1b

 

Men da burde hun jo bare gjort det da

 

Anonymous poster hash: c9a16...2ad

Skrevet

Når de kom tilbake byttet vi ;) Og d var planen også. Men jeg valgte å surke for det om.. Vi har syklet i flere timer. Og ja det var godt å kose meg hjemme sammen med minstegullet♡

 

Anonymous poster hash: 7569e...1e4

Skrevet

Aldri skjønt forestillinga om at sjuke barn må vere inne. Dei treng ro og kvile, men det kan likegodt skje ute..

Skrevet

Vær i hvert fall glad for at ikke du er syk.

 

Jeg ser mange på FB som har lagt ut bilder av hele familien på stranda osv.

 

Jeg har ligget inne på et mørkt rom i hele dag, mens jeg har måttet sende hele familien ut på tur.

 

Slik tilbringer jeg alle fridagene mine. Og jeg skal love deg at det er ekstremt deprimerende... :-(

 

Anonymous poster hash: 04181...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...