Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Minste er syk og det er strålende vær ute. Varmt og sol fra blå himmel. Mannen er i permisjon for tiden og kan være ute hver dag. Nå dro han og eldste på sykkeltur og jeg må være inne hjemme. Ja jeg sutrer som emamnem fireåring. Anonymous poster hash: 7569e...1e4
*Miss Marple* Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Men snakker dere ikke sammen og planlegger dagen da? Dagen er ennå ung og du kan sikkert ta deg en fin tur i ettermiddag?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Men snakker dere ikke sammen og planlegger dagen da? Dagen er ennå ung og du kan sikkert ta deg en fin tur i ettermiddag? Joda vi gjør det, men jeg er sur uansett Anonymous poster hash: 7569e...1e4
Daquiry Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Hvis han er i pappapermisjon, syns jeg han kunne vært hjemme med minsten og du kunne dratt ut med den største.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Emamnem??? Anonymous poster hash: 4b5ed...bc3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Emamnem??? Anonymous poster hash: 4b5ed...bc3 En annen Anonymous poster hash: 7569e...1e4
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Er problemet at han ikke spurte deg om du ville ut med eldste, bare dro de? For å si det sånn: Når et barn er syk, må en av foreldrene være inne med barnet, uavhengig av vær. Vi har også et barn som er mye syk, så jeg vet akkurat hvordan det er å føle seg "låst" inne og egentlig ha lyst til å ut. Men om mannen, eller et annet familiemedlem, tar med seg de to andre barna ut, synes jeg ikke det er noe problem. Med en mann som jobber en del i helgene har jeg ofte sittet inne med både sykt barn og rastløse søsken, som er for små til å være ute alene. DA syns jeg det er et problem! Ta deg en tur ut når mannen er tilbake. Verre er det ikke. Anonymous poster hash: 1dca4...556
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 Minste er syk og det er strålende vær ute. Varmt og sol fra blå himmel. Mannen er i permisjon for tiden og kan være ute hver dag. Nå dro han og eldste på sykkeltur og jeg må være inne hjemme. Ja jeg sutrer som emamnem fireåring. Anonymous poster hash: 7569e...1e4 Men hvis mannen er hjemme i permisjon så kunne vel han ha vært hjemme med minsten, og du reist på sykkeltur med den eldste? Anonymous poster hash: c9a16...2ad
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Ser ikke helt problemet.............................................................................. Slitt å sutre, kan være glad for at han i det minste tok seg av et av barna.. Enkelte her inne får ikke så mye hjelp en gang.... Så ta deg sammen dame... Anonymous poster hash: f25b0...298
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 Minste er syk og det er strålende vær ute. Varmt og sol fra blå himmel. Mannen er i permisjon for tiden og kan være ute hver dag. Nå dro han og eldste på sykkeltur og jeg må være inne hjemme. Ja jeg sutrer som emamnem fireåring. Anonymous poster hash: 7569e...1e4 Men hvis mannen er hjemme i permisjon så kunne vel han ha vært hjemme med minsten, og du reist på sykkeltur med den eldste? Anonymous poster hash: c9a16...2ad Nå var det vel kanskje muligens akkurat det hi mente? Anonymous poster hash: fcb48...c1b
Love my kidz Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 Sett deg på verandaen da? Ungen kan fint være litt ute på verandaen også selv om han er syk. Men om han sover inne på sofaen eller koser seg med tv så kan du jo sitte ute litt imens.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 Så du unner ikke mannen å elste å finne på noe sammen? Er det så ille og nyte dagen hjemme for deg? Hva med å sette barna litt først forran deg selv? Anonymous poster hash: 4238e...732
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #13 Skrevet 29. mai 2014 Hvis mannen er i permisjon og du mye borte fra barna, så er det kanskje godt for den som er syk å få litt tid med mamma? Anonymous poster hash: 0e9d1...896
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #14 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er i samme situasjon, men er ikke sur fordet;) Når barna er syke så er det stort sett mamma de vil til her i huset vertfall. Ligger nå i senga med en sovende ettåring på armen fordi det er det eneste stedet hun vil sove i dag. Godt man har ipad;) Anonymous poster hash: 365d2...5e4
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #15 Skrevet 29. mai 2014 Minste er syk og det er strålende vær ute. Varmt og sol fra blå himmel. Mannen er i permisjon for tiden og kan være ute hver dag. Nå dro han og eldste på sykkeltur og jeg må være inne hjemme. Ja jeg sutrer som emamnem fireåring. Anonymous poster hash: 7569e...1e4 Men hvis mannen er hjemme i permisjon så kunne vel han ha vært hjemme med minsten, og du reist på sykkeltur med den eldste? Anonymous poster hash: c9a16...2ad Nå var det vel kanskje muligens akkurat det hi mente? Anonymous poster hash: fcb48...c1b Men da burde hun jo bare gjort det da Anonymous poster hash: c9a16...2ad
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #16 Skrevet 29. mai 2014 Når de kom tilbake byttet vi Og d var planen også. Men jeg valgte å surke for det om.. Vi har syklet i flere timer. Og ja det var godt å kose meg hjemme sammen med minstegullet♡ Anonymous poster hash: 7569e...1e4
☆☆☆ Skrevet 29. mai 2014 #17 Skrevet 29. mai 2014 Aldri skjønt forestillinga om at sjuke barn må vere inne. Dei treng ro og kvile, men det kan likegodt skje ute..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #18 Skrevet 29. mai 2014 Vær i hvert fall glad for at ikke du er syk. Jeg ser mange på FB som har lagt ut bilder av hele familien på stranda osv. Jeg har ligget inne på et mørkt rom i hele dag, mens jeg har måttet sende hele familien ut på tur. Slik tilbringer jeg alle fridagene mine. Og jeg skal love deg at det er ekstremt deprimerende... :-( Anonymous poster hash: 04181...d21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå