Gå til innhold

Kan jeg henge ut klær i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis ingen av naboene kan se de?

Anonymous poster hash: 1c2ed...0c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ikke så strengt lenger. Støy bør en unngå. Det blir det reagert på.

Anonymous poster hash: 725c9...ea8

Skrevet

Ja. Det har i alle fall jeg planer om å gjøre.

Så lenge klærne ikke er synlige for andre, ser ikke jeg problemet i alle fall.

Skrevet

Har planer om å gjøre det sjøl jeg, så lenge det ikke sjenerer noen.

Må jo benytte anledningen når det er bra vær.

Skrevet

Har du ikke tørketrommel?

Anonymous poster hash: 938e1...bbc

Skrevet

Pass på at ingen hører hva du sier om klærne, da.

Anonymous poster hash: fecf8...5ff

Skrevet

Har du ikke tørketrommel?Anonymous poster hash: 938e1...bbc

Ikke hi, men svarer likevel. Jo, har tørketrommel, men det er ikke alt som kan tørkes i tørketrommel.

Eneste jeg putter i tørketrommel er sengetøy, vaskekluter og håndklær. Av og til andre klær, men det skjer ikke ofte.

Putter folk virkelig alt av klær i tørketrommelen?

Skrevet

Heng ut :D Skal selv vaske tøy og få FRISK luft i det. Ikke noe tørketrommel i sommerhalvåret nei

Skrevet

Forstår virkelig ikke hvordan klær som henger til tørk på egen eiendom skal støte noen utelukkende fordi det er helligdag. Kommer aldri til å forstå det :-)

Skrevet

Gubben min står ute med en bråkete sag, ungene hopper på trampolina og hojer. Vi er ikke pensjonister og må nesten bruke fridagene våre på terassebygg og slikt. Når skulle vi ellers bråke eller henge vask ute. Hverdagen rekker ikke til. Bryr meg ingenting om en sur gammel gubbe et sted blir irritert på oss. Han kan vile ørene mandag-fredag!

Anonymous poster hash: 94d78...2b4

Skrevet

Gubben min står ute med en bråkete sag, ungene hopper på trampolina og hojer. Vi er ikke pensjonister og må nesten bruke fridagene våre på terassebygg og slikt. Når skulle vi ellers bråke eller henge vask ute. Hverdagen rekker ikke til. Bryr meg ingenting om en sur gammel gubbe et sted blir irritert på oss. Han kan vile ørene mandag-fredag!

Men de meste av vasken går faktisk i trommel her. Altfor mye pollen ute om dagen. Har ikke dere det?

Skrevet

Har du ikke tørketrommel?Anonymous poster hash: 938e1...bbc

Ikke hi, men svarer likevel. Jo, har tørketrommel, men det er ikke alt som kan tørkes i tørketrommel.

Eneste jeg putter i tørketrommel er sengetøy, vaskekluter og håndklær. Av og til andre klær, men det skjer ikke ofte.

Putter folk virkelig alt av klær i tørketrommelen?

Ja, her går alt av klær i tørketrummelen. :)

Skrevet

Skjønner ikke at folk vil tromle klær osv. Har htt trommel en gang og aldri mer, sure jævlige klær, støver og strømregning som ikke likna grisen.. Heng det ut og få frisk luft i det! Klestørken er super både sommer og vinter sålenge det ikke er nedbør. Om vinteren frysetørres klærne og blir tørre på en-to-tre.

Anonymous poster hash: e3775...d62

Skrevet

Klestørk, maling og jobbing i hage og bed er ok, gressklipper, sag og høytrykkspyler er ikke ok.

Har man bosatt seg i tettbebygde strøk må man kunne vise hensyn til dem rundt oss.

Skrevet

Forstår virkelig ikke hvordan klær som henger til tørk på egen eiendom skal støte noen utelukkende fordi det er helligdag. Kommer aldri til å forstå det :-)

og det spiller en rolle, fordi?

Jeg skjønner heller ikke hvorfor man skal betale 50 kr for å ta toget i åtte minutter. Men man må jo gjøre det.

Skrevet

Skjønner ikke at folk vil tromle klær osv. Har htt trommel en gang og aldri mer, sure jævlige klær, støver og strømregning som ikke likna grisen.. Heng det ut og få frisk luft i det! Klestørken er super både sommer og vinter sålenge det ikke er nedbør. Om vinteren frysetørres klærne og blir tørre på en-to-tre.

Mange grunner til at alt går i trommelen her:

-Har fire barn, og det produseres store mengder skittentøy hver eneste dag. Med en familie på 6, med to tenåringer blir det mye treningstøy, håndklær, sengetøy, hverdagstøy osv som skal vaskes i løpet av en uke.

-Har flere pollenallergikere i familien, og nå er luften full av pollen.

-Å henge opp og ta ned to maskiner med tøy hver dag gidder ihvertfall ikke jeg, mye kjappere å tromle det.

Tåler ikke klærne trommelen vil jeg ikke ha dem ;)

(har noe tøy som ikke kan tromles da, men tas i tørkeskapet)

Anonymous poster hash: e7be0...d0e

Skrevet

og det spiller en rolle, fordi?

Jeg skjønner heller ikke hvorfor man skal betale 50 kr for å ta toget i åtte minutter. Men man må jo gjøre det.

Hæ? Hvorfor begynner du å snakke om tog?

Anonymous poster hash: cefac...470

Skrevet

Har allerede hengt ut tøy, jeg. Her klippes det plen, sages og hamres. Støyen gjør ikke meg noe, men bråker ikke selv i dag.

Skrevet

Er forsåvidt enig med deg, men det finnes en lov om helligdagsfred, så man har strengt tatt ikke lov å bråke i dag. Hvordan klesvask kan plage noen skjønner jeg ikke..

Anonymous poster hash: e3dbd...ee9

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg ute og hører noen bruke motorsag. Rekkehusbeboelse. Burde vi be vedkommende slutte?

Anonymous poster hash: bfce7...6a2

Skrevet

Jeg skal henge opp en vask ute snart...

Anonymous poster hash: 6874b...fe9

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg ute og hører noen bruke motorsag. Rekkehusbeboelse. Burde vi be vedkommende slutte?

Anonymous poster hash: bfce7...6a2

Nei.

Anonymous poster hash: 6874b...fe9

Skrevet

Her henger klesvasken ute og jeg er akkurat ferdig med å klippe gresset.

Vi bor med naboer rundt på alle kanter, og alle er ute og fikser ting. En spyler og pusser på båten, en annen snekrer terrasse og opptil flere klipper gresset.

Skrevet (endret)

Hadde ikke vi tromlet klærne kunne jeg ansatt meg selv som 100 % klesvasker. Nei takk, har andre ting å bruke tiden min på. 😉 Endret av Tired mama
Skrevet

Her er alle naboene i full aktivitet med verandabygging, maling og gressklipping. De naboene som er særdeles religiøse har arbeidere i hus.

Vi er i 2014, helligdag er fridag og med to voksne i full jobb betyr fridag jobbedag hjemme, i alle fall deler av dagen

Anonymous poster hash: 7e314...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...