Gå til innhold

hvor tidlig kjøpte dere barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilen anbefaler du og ikke?

Skal bruke den som dypvogn og Sportsvogn:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 3 barn, og er vel bare 1/2 år igjen m vogn. Av alle de jeg har hatt så er det mountain buggy terrain som virkelig har vært favoritten. Men så er det pga av at vi går en del i skogen. Da er den perfekt! Ellers også,kan løpe med den. Så det kommer jo an på hvor du bor og h or du skal bruke den. Likte ikke teutonia trehjuling, m det var jo fordi denne funker jo ikke på tur i skogen.

Skrevet

Ja og til hoved spm, s kjøpte jeg vel nå sist vognen, teutonia, nesten et halvt år før. Brukt å finn.

Skrevet

Vi kjøpte vogn i uke 19. Har ikke fått brukt den enda, men den kom best ut i test nylig og virker super! Den overlegent mest praktiske vogna vi har sett :) Babyjogger City Elite m/bag.

Gjest Turid87
Skrevet

Kjøpte vogn i uke 30. Emmaljunga citycross. Kunne ikke vært mer fornøyd. Vi snakker om det ukentlig og barnet er 1 år gammelt nå:-) lett, stødig, god å trille, lun å sove i, gynger bra så den er lett å sovne i, lett p slå sammen og putte i bilen...osv

Skrevet

Kjøpte vogn i uke 10  , en crescent comfort i rød og sort, nå er mannen fornøyd med en litt "kul" vogn. 

Men jeg skal nok få lurt inn en lysere farge etterhvert :)

Skrevet

Kjøper du ny kan det være lurt å vente lengst mulig pga garantien. Jeg kjøpte en i uke 25 ca og senere med et annet barn i uke 36-37.

Skrevet

Kjøper du ny kan det være lurt å vente lengst mulig pga garantien. Jeg kjøpte en i uke 25 ca og senere med et annet barn i uke 36-37.

Vi kjøpte en  av ei jeg kjenner, hun kjøpte den ny ifjor, å fikk ikke brukt den . Skal jeg være ærlig så glemte jeg helt dette med garanti akkurat da, men det har vært så mye de siste mnd at jeg har ikke tenkt helt normalt i det siste. Får tenke på det senere :) 

Skrevet

Kjøpte vogn en dag etter mini var født, haha, han kom dog litt tidlig ;)

Men har en emmaljunga city cross 2014 mod, og er super fornøyd med den, lett å pakke ihop å hive i bilen,

(selv for en som meg som sliter med armene og har nedsatt bevegelighet/bruk av/i fingrene, ) vognen veier ikkje mye , og den fungere like bra på skogs sti som på grus og asfalt :) og så er den jo kjempe fin å se på ;)

Skrevet

Her kjøpte vi vogn i uke 14. Fant den brukt på finn og måtte bare slå til. City cross vogn :)

Viss vi skulle kjøpt ny hadde vi ventet til iallefall uke 30. Tar plass desse vognene..

Skrevet

Kjøpte en Brio Smile i dag👍 var et impulskjøp😝er i uke 30☺

Skrevet

Kjøpte en ny Emmaljunga Edge Duo når jeg var 23 uker på vei. Har selvfølgelig ikke fått brukt den enda, men er utrolig fornøyd forde! Den er ganske stor (noe jeg ville ha), 4 hjul og god i alle terreng. Og så ble den jo bare helt nydelig med RisaRosa vognpose oppi :P

Skrevet

Vi kjøpte Emmaljunga city cross i uke 21. Det var viktig for meg å vente til etter OUL. Ikke brukt vognen enda da babyen fremdeles er i magen i 5 uker til, men elsker den likevel. Veier lite, mange praktiske finesser, god å trille, fint at man kan snu sportsvogndelen så barnet kan sitte med ansiktet mot deg, god støtte til bena. De 2 siste punktene savnet jeg i Mountain Buggy og derfor endte vi på City cross. Skal bruke vognen mye både på asfalt og i skog. Garantien er 2 år, så det er godt innafor selv om vi kjøpte den tidlig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpte vogn i uke 30 :) Emmaljunga CC. Tror vi blir veldig fornøyde, i alle fall med bagdelen. Men jeg sikler litt på Mountain Buggy allerede, som sportsvogn etterhvert. Vi får se hva det blir til. I så fall kjøper jeg MB brukt på finn eller noe, CC er kjøpt helt ny.

Skrevet

Vi kjøpte ca to måneder før termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...