Gå til innhold

Gå ned raskt i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal i bryllup om 2 uker. Har funnet kjole jeg skal bruke og den sitter fint på. Den hadde sittet eeenda finere på hvis jeg hadde klart å ta av 4 kg på to uker. Er det mulig? Hva gjør jeg i så fall for å få dette til?

Takknemlig for svar. :)

Anonymous poster hash: 456d7...826

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intensiv trening! Du kan løpe, eller du kan f.eks bruke 30 day shred, og ta to økter for dagen. Kanskje det til og med holder med 14 dagsøkter for å gå ned 4 kilo, for det er hard trening om du virkelig gir alt i øvelsene. Du finner videoer på youtube. tror jeg. (http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144114463-30-days-shred/ her er det mye motivasjon å finne, samt linker til videoene).
Magert kosthold vil også hjelpe, men pass på å få NOK i deg, ellers vil vektnedgangen stanse opp fordi kroppen går i "sparemodus", og vil forbrenne mindre fordi den tror det er matnød...

Anonymous poster hash: e1826...7a3
Skrevet

Gå på shake-kur og trene heftig!!
Men regn med at de kiloene kommer snikende tilbake bare dager etter bryllupet dersom du begynner å spise igjen

Skrevet

Er akkurat ferdig med 30 days shred. Likte det godt. Gikk ned lite vektmessig, men mistet mange cm både her og der.

Er inne i en intensiv periode på jobb samt avslutninger med barna både her og der, så jeg har mindre tid til trening enn normalt. Har aldri prøvd shake- kur. Fortell meg gjerne litt om det/ gi meg tips. :)

HI

Anonymous poster hash: 456d7...826

Skrevet

Dukan-dietten! Google it :)

Anonymous poster hash: 97d14...22d
Skrevet

Hvis du ikke er veldig overvektig så er 4 kg på 2 uker vanskelig . Den første uken mister man mest vann .. Men går du hardt inn for det og spiser lite kalorier om dagen , så kan du sikkert gå ned et par kilo:)

Skrevet

Kjøp en større kjole som frehever dine attributter i steden for å pine deg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...