Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Har alltid sovet mye frem til nå. Sovner ikke ordentlig før kl 22.30, da har jeg lagt henne første gang 20.00. Sover da rolig i ca 3 timer (jippi!!) Og etter det så våkner ho hvert 15-30 min. Da må jeg enten bort med smokken eller stryke og kose. Ho er 3 mnd. Hva skal jeg gjøre? Jeg rekker jo ikke å sove mer enn ti min av gangen etter kl 01.30! Ho får mme og spise nå også 2 ganger om natta.. Hjelp! Anonymous poster hash: 27cc0...259
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Må legge til at jeg har prøvd å legge tidligere og senere. Har holdt henne våken for at ho skal være skikkelig trøtt og jeg har prøvd å legge ho før ho blir trøtt. Ho virker ikke for varm eller for kald.. Hi Anonymous poster hash: 27cc0...259
MrsMilla Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Her må dere dele litt på oppgavene i denne perioden. Tipper dette går seg til av seg selv om hun får godt med mat. Ville enten dele opp slik at dere tar hver deres halvdel av natta, eller ta annenhver natt mor og far - dermed blir ikke en av dere steike-sprø innen få dager :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Vet ikke om det er løsningen for dere, men vi samsov, da slapp jeg å våkne når jeg trøstet/koste på natta. Anonymous poster hash: 21c43...0b3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er alene med henne så har ingen til 0 hjelpe meg. Har prøvd å samsove men vi vekker bare hverandre. Håpløst Hi Anonymous poster hash: 27cc0...259
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Sånn er det (desverre) bare noen ganger. Man venner seg utrolig nok til lite søvn.. husker en periode hvor jeg fikk ca 30 min per natt i ca 12 dager.... Heldigvis blir det bedre etterhvert Anonymous poster hash: 71bb0...644
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 I så fall har jeg ingen råd. Men vil si at det går over. Vi hadde sånne perioder med hvert utviklingssprang, og så gikk det seg til igjen. Var grusomt når det stod på, og rart nok glemt igjen etter et par netter med mer søvn noen uker senere. Kanskje det er det som gjør at vi mennesker frivillig får flere barn? Vi fortrenger hvor uhorvelig slitsomt det var kort tid etterpå. Det går over. Dersom ingen råd funker, så tenk som med riene, for hver fæl natt, har du en mindre fæl natt igjen. Men det er utvilsomt noe av det verste ved å ha småbarn det med søvnen, eller den totale mangelen på søvn. Anonymous poster hash: 21c43...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå