Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Oi.. Jeg lurer på om det er mulig? Er så lei av mannens rot og uvaner at jeg er redd det vil ødelegge forholdet hvis vi ikke bor hver for oss. Reiser en del og alt er veldig bra de første dagene etter jeg kommer hjem, men etter en stund i hans rot orker jeg ikke mer. Blir så sliten og lei at jeg begynner å gråte og føler meg uvelkommen i eget hjem. Anonymous poster hash: 8e00e...378
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Det går selvsagt ann, selv om det er uvanlig. Jeg synes det høres litt stusselig ut, men det er jo dere som skal trives med det ikke jeg. Hva med å bo sammen, men at hver har egne "soner" som er private? Hvis dere har plass nok kan han ha et "roterom", der han kan rote så mye han vil på uten at du bryr deg, også kan du ha et "velværerom" som du holder ryddig og fint, der hans rot aldri skal innenfor døra. Så kan dere jobbe med å finne en mellomting til fellesarealene. Dere har tydeligvis forskjellige grenser for rot, så det kan hende du må tåle litt mer rot enn du egentlig liker, men da skal han samtidig ha begrenset seg, sik at det er ryddigere enn det ville vert hvis han bodde alene. Anonymous poster hash: 3e3d1...48e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Skjønner godt hva du mener. Jeg og har en ekstremt rotete samboer. Bare det å ta ut klær av klesskapet er visstnok en stor kamp for han. River jo ut halve skapet fordi han absolutt skal ha tskjorten som er midt i stabelen.. Men å sette tingene på plass etter seg, nei det går ikke ann!? Skittne sokker og annet tøy overalt! Skruhjern, dataduppedingser, tomme dvdcover og whatnot.. Grr.. Men tror likevel ikke det hadde funket for oss å bo hver for oss i samme hus/blokk eller lignende. Anonymous poster hash: 5c968...0be
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Jeg tenkte at vi kunne ha hvert vårt bad, hver vår stue og hvert vårt kjøkken, men resten felles. Blir så sliten av alt rotet og det blir så mye unødvendig krangling Anonymous poster hash: 8e00e...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå