Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Jeg er sååå forelsket i en gift mann. Jeg får han ikke ut av hodet og jeg må forholde meg til han i hverdagen. Kjenner jeg blir misunnelig når jeg vet at han reiser hjem til sin kone hver dag. Blir misunnelig på alle andre som får tilbringe tid med han. Dette er ikke noe gøy. Kom med gode råd. Dette vil jeg ikke lenger. Anonymous poster hash: 3938e...492
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Jeg har vurdert å skrive samme innlegg selv i dag. Jeg er hodestups forelsket i en mann med samboer og 2 barn. Jeg er veldig misunnelig på samboeren hans som får være med han hver dag. Hele greia er blitt altoppslukende og jeg nesten alt jeg foretar meg er med han i tankene. Vil heller ikke ha det slik! Prøver å fortrenge, men det går jo ikke! Denne mannen vet forresten ikke at jeg er forelsket i han. Anonymous poster hash: 7fd16...89e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Samme her. Vi er venner, og kona har fattet mistanke om at mine følelser ikke bare er vennskapelige. Flaut og kjipt. Hadde aldri gjort noe med det, men klarer ikke la være å ønske å være sammen med ham. Han på sin side ser meg nok ikke som noe annet enn en venn og godt er jo det Anonymous poster hash: ea962...fbd
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Dette er ganske kjipt. En ganske kjedelig situasjon. Jeg har hatt sex med han noen ganger (ja slemme meg men jeg klarte ikke å si nei når han sjarmerer meg i senk). Dustemann. Vet at det kan ikke bli noe. Kan aldri stole på han når han har vært utro med meg. Hvordan skal jeg klare å glemme følelsene og tilbringe tid som normalt med han? Anonymous poster hash: 3938e...492
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Dette er ganske kjipt. En ganske kjedelig situasjon. Jeg har hatt sex med han noen ganger (ja slemme meg men jeg klarte ikke å si nei når han sjarmerer meg i senk). Dustemann. Vet at det kan ikke bli noe. Kan aldri stole på han når han har vært utro med meg. Hvordan skal jeg klare å glemme følelsene og tilbringe tid som normalt med han? Anonymous poster hash: 3938e...492 Slutt å se gjennom de rosa brillene! Denne mannen utnyttet deg, visste at du var interessert i ham og fikk deg til sengs, til tross for at han ikke har noe annet å gi deg. Du sier det selv, du kan aldri stole på en mann som gjør det slik. Og har du ikke tillit så har du ingenting i et forhold. Se for deg et forhold med mannen - du har ikke tillit til ham, vil ikke tørre å stole på ham, hver gang han er borte vil du lure på om han er utro med deg. Er mannen da like tiltrekkende for deg? Bli heller sint på ham. Du trenger ikke vise ham det, men begynn å se ham slik han faktisk er - en utro mann som gjør det han kan for å sjarmere andre damer til sengs, en mann du ikke kan ha tillit til eller stole på. Tving deg selv til å se disse sidene hver gang du møter ham fremover, da vil følelsene kjølne etter hvert. Been there, done that... Ikke kast bort livet ditt på å drømme om en mann som du ikke kunne stolt på i et forhold! Anonymous poster hash: 3b5ed...1ff
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Kutt de ut Anonymous poster hash: 939c8...12e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Hvis forelskelsen din innebærer at du drømmer om å dele livet ditt med mannen så er det på tide å komme seg videre uten ham. Det blir en kjip periode, men du klarer det! Hvis du derimot har det som meg er det annerledes. Jeg er forelsket i og har et forhold til en gift mann selv, men selv om jeg er sprekkferdig av følelser nå kunne jeg ikke tenke meg å dele livet med denne mannen. Det er bare spenning og kos nå, men jeg vet at det kommer til å gå over. Jeg plages ikke av at han er med sin kone, jeg synes av og til litt synd på henne bare. Men husk at gresset alltid er grønnest der du vanner det. Holder du avstand til mannen og tvinger deg til ikke å gi ham oppmerksomhet, så vil det gå over. Lykke til! Anonymous poster hash: f1050...38e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Ja jeg har helst lyst til at han skal flytte inn i morgen. Helt idiotisk. Anonymous poster hash: 3938e...492
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Hvis du har hatt sex med han og er følelsesmessig involvert så kan det bli en vanskelig sak å glemme han. Hadde jeg hatt sex med mannen jeg er hodestups forelsket i så tror jeg hvertfall aldri jeg hadde klart å glemme han. Anonymous poster hash: 7fd16...89e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 Ja jeg sliter veldig. Tenker på han hele tiden. Nå vil jeg ikke se han før mandag og det er så fælt. Skulle ønske at jeg bare kunne slå av følelsene som en bryter. Anonymous poster hash: 3938e...492
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 Haha, er ikke sikkert dere hadde vært så lykkelige om dere fikk denne mannen dere liker Hvis det er min mann en av dere liker, så vær så god, ta han ! Han er kjempesnill osv, og er godt likt av alle. Men er ikke så mange som vet at når han kommer hjem fra jobb så slenger han seg på sofaen og ligger og trykker på mobilen sin til barna har sovnet. Gjør ikke husarbeid, leker ikke med barna. Det eneste jeg duger til er sex. Be my guest Anonymous poster hash: 1af30...9db
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 Det er godt mulig. Men da hadde han i det minste vert min slask. Nei nå må jeg slutte og tenke på han. Anonymous poster hash: 3938e...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå