Gå til innhold

Ny jobb og har blitt syk igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på aap en stund, og endelig fått meg en deltidsjobb. Denne er så krevende fysisk og psykisk at jeg har gått på en smell igjen. Hele kroppen verker, har fibromyalgi. Hater å ringe meg syk. Sure sjefer gjør meg enda mer stresset. Pluss at jeg nå endelig har fått stønad til barnetilsyn. Kan de si meg opp pga dette?

Kjenner jeg blir enda sykere av alle bekymringene. Så lenge jeg er ansatt der så har jeg vel krav på stønad til barnetilsyn? Eller må jeg jobbe så og så mye?

Anonymous poster hash: 9ad71...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sett etter en mindre krevende jobb - vil det bli bedre med tiden om du fortsetter i denne jobben. vil det bli mindre krevende fysisk/psykisk, og kan fibromyalgien endre seg? Beklager, ikke svar på dine spørsmål - bare det første som slo meg.. Lykke til og håper noen kan svare deg.

Anonymous poster hash: ee026...2b8
Skrevet

Nei, det vil det ikke. Jeg søker jobber hele tiden, men har ikke fått napp noen steder. Er ganske fortvilet ja.

Skrevet

Hvis du ikke skal på jobb hva skal du da med barnetilsyn?

Anonymous poster hash: 8eb11...a1a

Skrevet

Hva tror du? Når man mottar asp eller dagpenger er man pliktet til å ha barnepass tilgjengelig. Jeg kan ikke bare ta barna ut av bhg, da mister de plassene sine og når jeg da finner meg jobb, så har jeg ikke barnetilsyn. Dessuten er jeg så dårlig enkelte dager at jeg ligger rett ut mens barna er i bhg. Sånn er det å leve med denne diagnosen.

Skrevet

Hvis du ikke skal på jobb hva skal du da med barnetilsyn?

Anonymous poster hash: 8eb11...a1a

Er man for syk til å være på jobb er man for syk til å være hjemme med barn også.

Anonymous poster hash: 48024...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...