Gå til innhold

Afghanistan er ett grusomt land

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg bare leser om grusomme hendelser derfra 😞 nå nettop om en kvinne som ble steinet til døde av sin egen far og brødre. Grusomt

Anonymous poster hash: 1b14e...c16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikkje i Pakistan? Ikkje at det ikkje skjer stadig i Afghanistan også..

Skrevet

det var i pakistan. Ille uansett, men DENNE gangen var det pakistan

Skrevet

Ja det var visst Pakistan. Aner ikke hvorfor jeg skrev Afghanistan. Leser forsåvidt negative ting om begge landene

Anonymous poster hash: 1b14e...c16

Skrevet

Leste det jeg også. Fikk helt vondt inni meg. Tenk i 2014 dreper far og sønner datteren og søsteren sin, fordi hun ville gifte seg med den hun elsket. :(

Og det å kaste mursteiner på henne..... Helt uvirkelig....

Anonymous poster hash: 1ac7b...117

Gjest Antarctica
Skrevet

Afghanistan er et land som har vært i krig og under beleiring i 35 år. Tror ikke du kan vente at det er derfra det skal komme gladnyheter om respekt for menneskeliv og generell opmuntring til deg...

Skrevet

*Steiningen*

Anonymous poster hash: 1ac7b...117

Skrevet

Synd norske naive kvinner finner seg menn derfra, de vet ikke hva de har i vente om de ikke gjør som mannen befaler. Skulle ønske Norge ikke måtte ta imot folk fra "disse" landene. Misliker sterkt deres kvinnesyn og bruk av vold.

Anonymous poster hash: 1feb6...8a2

Skrevet

Det sto også i samme arikkel at flere(husker ikke eksakt tall) ble drept av familie pga at de fødte jentebarn! Blir helt rystet! Jeg kan ikke fatte hva de er lagd av, hvordan kan man bli så følelsesløs/dum?!?!? 😠

Anonymous poster hash: 594a8...d45

Skrevet

Synd norske naive kvinner finner seg menn derfra, de vet ikke hva de har i vente om de ikke gjør som mannen befaler. Skulle ønske Norge ikke måtte ta imot folk fra "disse" landene. Misliker sterkt deres kvinnesyn og bruk av vold.

Er det virkelig mulig å være så trangsynt at du tror alle er slik?

Jeg er gift med en mann som kommer fra Pakistan og her er det da ikke snakk om at han bestemmer over meg eller i det hele tatt prøver å si noe om hvordan jeg skal kle meg eller oppføre meg.

Vi har vært sammen i 10 år og har barn sammen. Ingen omskjæring, han er verdens snilleste og mest omtenksomme pappa og ektemann, har høyskoleutdanning og bra inntekt, han stiller opp for alle rundt seg, skifter bleier, tar sin del av våkenetter, legging, husvask, klesvask, middagslaging og alt annet som "disse utlendingene ikke gjør".

At noen kan tro at slike hendelser setter standarden for hvordan alle utenlandske menn er synes jeg er forkastelig.

Skrevet

Er det virkelig mulig å være så trangsynt at du tror alle er slik?

Jeg er gift med en mann som kommer fra Pakistan og her er det da ikke snakk om at han bestemmer over meg eller i det hele tatt prøver å si noe om hvordan jeg skal kle meg eller oppføre meg.

Vi har vært sammen i 10 år og har barn sammen. Ingen omskjæring, han er verdens snilleste og mest omtenksomme pappa og ektemann, har høyskoleutdanning og bra inntekt, han stiller opp for alle rundt seg, skifter bleier, tar sin del av våkenetter, legging, husvask, klesvask, middagslaging og alt annet som "disse utlendingene ikke gjør".

At noen kan tro at slike hendelser setter standarden for hvordan alle utenlandske menn er synes jeg er forkastelig.

Vent å se til den dagen du evt velger å skille deg. La oss da se hvor fantastisk ektefelle du har. Les fakta. Æresdrap i hundretall, mishandling av kvinner, drap, drap av jentebabyer, skyting, steining, halshogging. Tvangsekteskap. Skjønner ikke at du turte å involvere deg men en slik i utgangspunktet. Greit, jeg har møtt noen flotte norskpakistanere, men det er en liten prosentandel. De norske fengslene består i størst grad av utlendinger. Og voldtektene, hvem står i hovedsak for de? Utlendinger.

Skrevet

Jeg kjenner fakta veldig godt, og det er da en grunn til at mannen min og hans familie ikke bor i Pakistan og at de fordømmer det som skjer der nede.

Jeg vet at det er mange kriminelle utlendinger i og utenfor norske fengsler, men det er også mange som er så godt integrert i det norske samfunnet at de ikke er annerledes enn etniske nordmenn.

Jeg håper aldri at det blir aktuelt med skilsmisse, men om det skulle skje så er ikke jeg noe mer utsatt enn hvem som helst andre her inne.

Det blir feil å tro at alle pakistanere står for de tragiske hendelsene som skjer der.

Skrevet

Den filmen ssom var så populær når vi var yngre "ikke uten min datter" var jo om en veldig så vestlig mann, som plutselig snudde tilbake, etter politiske endiringer i sitt hjemland.

Anonymous poster hash: 09ff3...d96
Skrevet

Er det rart man har fordommer ?! Dagens svenska avis. 2 søstre voldtatt og hengt opp i et tre. Av politi! Jada de er kjempesnille.....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18973299.ab

Anonymous poster hash: 8ba3b...c29

Alle "utlendinger" jeg kjenner fordømmer jo dette like mye som alle andre i Norge.

Det jeg vil frem til er at det er ille at folk går rundt og tror at alle som kommer fra Pakistan synes dette er greit og har det i seg å gjøre slikt mot andre mennesker.

Jeg er absolutt ikke fri for fordommer selv, men jeg vet faktisk at ikke alle er like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...