Gå til innhold

babyen sover så urolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho er 3 mnd og lager mye lyder og sover veldig urolig, vrir seg, ynker osv. Er usikker på om ho gjør det i søvne eller holder på å våkne så jeg spretter alltid opp og gir ho smokken. Noen ganger roer ho seg da mens andre ganger fortsetter ho og jeg må stryke å lage hysje lyder for at ho skal roe seg. Hører om andre babyer som sover hele natta uten å våkne eller uten en lys!

Gjør jeg meg selv en bjørnetjeneste når jeg spretter opp med en gang? Burde jeg la ho "sutre" litt? Jeg tar ho aldri opp fra senga! Ho får mme og pleier å spise en gang ila natten, noen ganger 2.

Anonymous poster hash: 235f5...efe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde ikke la henne sutre litt. Det er masse forskning som viser at babyer som har foreldre som trøster og "spretter til" gråter mindre enn andre barn. Jeg anbefaler deg å lese litt på

Lykkeligbarndom.no. Det er en kjempefin blogg hvor fagpersonell skriver om bla dette.

Anonymous poster hash: 344a5...896

Skrevet

Eg opplever at det å vere der med smokken så fort som råd gjer at ho ikkje våknar heilt, og at vi dermed unngår å måtte bruke så mykje tid på å hjelpe henne i søvn att.

Eldste sov som ein stein som baby (og framleis, forsåvidt), yngste våknar ofte. Dei har fått lik behandling. Ingen av dei har vore glad i nattmat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...