Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Har noen tips til å finne på noe rimelig opplevelser med barn i barnehagealder? Åpen gård, stranda, piknik ol har vi mye planer om. Ønsker å en typisk utflukt, lurer på dyreparken i Kristiansand. Vet noen et rimelig sted og bo som er greit? Eller andre opplevelse steder som er ok men ikke koster skjorta. Sør og Østlandet er der vi vil være, vurderte å noas dyrepark i Sverige? Noen erfaring derfra? Anonymous poster hash: 4d0d9...28b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Hva med å dra på telttur i skogen ved et lite vann, ha med fiskestang, utforske naturen? Det er tilnærmet gratis. Anonymous poster hash: ac8e9...c4f
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Det har jeg alt lovet, sove i telt. Men ønsker di en typisk bqrneopplevels, jeg vil heller bruke penger på mange små opplevelser enn en stor ferie som jeg ikkestress di ville satt pris på:-) men takk:-) Anonymous poster hash: 4d0d9...28b
Mandala Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Men budsjett og typisk barneferie som dyreparken passer ikke helt sammen. Men skal jeg anbefale billige bosteder så må det bli å bytte bolig eller å sjekke ut airbnb.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå