Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Jeg prøver å gå ned 7 kg, men jeg klarer ikke å spise mindre. Jeg er alltid sulten etter jeg har spist et måltid..føler nesten jeg spiser mer om jeg prøver å slanke meg enn når jeg ikke gjør det. Jeg har slitt med motsatt problem i flere år, var veldig tynn, nesten undervektig, men så begynte jeg på p piller og jeg begynte å gå opp i vekt. Det var jo bra, men det stoppet aldri, så nå veier jeg for mye. Jeg lurer på om det er p pillene som gjør at jeg har så sinnsyk matlyst. Det er microgynon (skal slutte snart pga.sinne problemer). Håper det hjelper på matlysten også. Andre som har slikt problem med p piller? Anonymous poster hash: 88025...5af
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Du må nesten skrive litt om hva du spiser også for at man skal kunne gi et noenlunde svar:) Anonymous poster hash: 32116...a4c
førskolelæreren Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Prøv lavkarbo, ketose tilstand. Det er tungt den første uken, men etterpå går det som en drøm. Kroppen kommer i balanse og du blir ikke sugen etter mat hele tiden. Vet hvordan du har det, hadde det også slik før jeg begynte med lavkarbo
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Hvis du skal gå ned i vekt så må du ikke bestemme deg for at du skal gå på en slankekur. Du må bare sakte men sikkert endre livsstilen. Begynn å bytte ut matvarer en etter en. Spis mindre porsjoner. Ikke plutselig mandag morgen begynn på en diett. Da vil du selvfølgelig sulte. Det å gå ned i vekt trenger ikke å bety at du skal gå å være sulten hele dagen. Da begynner kroppen automatisk å holde tilbake og da går du hvertfall ikke ned i vekt. Bytt ut usunne pålegg med magre pålegg f.eks. Spis mindre porsjoner til middag. Dvs slutt å spis når du er mett. Mange fortsetter å spise etter at det er mette fordi det er godt, eller fordi det er mer mat på tallerkenen eller i gryta. Det er feil! Fyll heller opp med mer grønnsaker på tallerkenen. Spis ofte, gjerne hver 4.time, slik at du unngår sulten som gjør at du småspiser i skapene mellom hovedmåltidene. Gå i godisskapet og hiv potetgull, godterier og kjeks++++ alt drit som gjør at du kan sprekke om kveldene. Drikk mye vann. Sultfølelsen kan ofte egentlig bety at kroppen er dehydrert, Og du må også begynne å trene!!! Hilsen ei som sakte men sikkert la om livsstilen dvs kosthold og begynte å trene og som har null tro dietter. Og JA jeg går ned i vekt hver uke Anonymous poster hash: 06ccd...179
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Nutrilett Quick weightloss her. Har brukt det en uke nå, gått ned 4 kg. 5 Shaker om dagen med 3 timers mellomrom. Funker som bare det. Sulten og søtsuget er ikke-eksisterende. Kun dag 1 som var litt vanskelig. Anonymous poster hash: efdb7...52a
Isola&Lille+julegave Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Drikk 2 store glass vann før du spiser.
Major HotLips Houlihan Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Jeg sliter også med stor matlyst når jeg går på hormonprevensjon. Min løsning var å kutte ut det hele og jeg fikk kontroll over matinntaket igjen
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 Noen ganger må man rett og slett tåle å kjenne litt på sulten. Tenk at sulten er kroppen din som spiser av fettet og ikke ønsker å gjøre det derfor prøver den å overbevise deg om å putte noe i munnen. Anonymous poster hash: bad65...db6
MrsMilla Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Fyll opp magen med vann og te. Eventuelt med en melonshake, så blir det litt lettere å holde seg unna det som er hakket værre av kalorier. Melonshake: helt vanlig melon, litt vann, sykt mye isbiter - kjør til en nesten litt frozen variant i blenderen. Lag gjerne litt mye, så har du noe å helle nedpå når sulten kommer. Den bør være helt fersk - da er den kjempegod!
<3 2G <3 Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 Hva med å spise mat men trene? Det å ikke få på diett er lurt, endre livsstil men gjør det i små steg og trene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå